Mikä se sellainen uutinen, että olisi ihmisten tiedot julkaistu .Oletko kuullut ja tiedätkö enemmän asiasta.

Itse sitä ihmeissäni kuuntelin. Missä ne täältä löytyisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 10:09

Ohimennen sellaisen uutisen näin. Ilmeisesti joku nörtti on taas hakkeroinut johonkin järjestelmään. Ja osoittanut tietojärjestelmien haavoittuvuuden. Pitää seurata uutiset tarkkaan. Mitä lie noilla tiedoilla tekevät esim. Jossain toisella puolella maailmaa?

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 10:26

Tarkoitatkohan tätä:

Päivitetty 6.11.2011 10:00, julkaistu 5.11.2011 19:28.

Suomen suurin tietovuoto – 16000 henkilötiedot nettiin

Lähteet:
Lapin kansa, YLE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 12:03

en minä ainakaan ole onnistunut hakkeroimaan esiin niitä nimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 12:11

En tideä mihin nuo 16 000 ihmisen tiedot ovat menneet mutta ei niitä itse ainakaan löydä..

Lisätty: 06.11.2011 - 15:03

hpguru.fi/tietovuoto.php

löytyykö teitä täältä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 13:33

Työtehoseura kieltää; www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....lla-meilta
Eikö uutisissa sanoneet osoitetta mistä niitä voisi hakea?
(Epäileevät että jonkun aikuisopinahjon oppilasrekisteri olis levähtänyt. Niissä käy nähtävästi fiksua porukkaa saamassa oppia.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 00:07

Joku oli onnistunut lähettämään henkilökohtaisia tietoja ulkomaille. Joku saattaa käyttä identtiteemmiämme väärin. Pitää olla tarkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 09:47

On sanottu ettei tietoja kannata haeskella, tulee ehkä itselle vaikeuksia. Useasta eri lähteestä on tietoja saatu.
Parasta vaan seurata tilitietojaan, puhelutietojaan jne. Netissä ei kannata seikkailla (facebook yms).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:56

Iltalehden sivuilla on linkki, josta voi tarkistaa onko oma sähköpostiosoite noilla listoilla. Omani tarkistin mutta ei ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 15:27

Kaikkea ne vorot keksivätkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 05:02

En jaksanut rullata listaa, mutta toivon ettei ole.