Tulipas valvottua..

Vaimo oli liesussa ja siitä johtuen tuli sitten vähän valvottua. Kun ei oikein tule uni silmään. Ja vielä 4 aikaan kuskasin väsyneitä juhlijoita koteihinsa. Ihan hauskaa touhua katsella kun porukkaa tupsahtelee ulos ravintoloista.

Avainsanat: yö elämää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 09:40

Itse en ole mikään ravintolaihminen. Joskus nuoruudessa kerran koitettin nykyisen mieheni kanssa miltä se elämä näyttää sieltäpäin. Tulimme heti siihen tulokseen, ei ole meidän paikka.Tanssilavat etenkin kesäisin . On ollut kivaa.Ei varmaan unni tule kellään miehellä uni silmään ,kun vaimo pois omilla teillään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2011 - 09:59

Juu kyllä juoppokuskin osa on väsyttävä, olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa usein!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 10:21

Toivottavasti juhlijat osaavat arvostaa sitä, että kuskin virtaa hoidit....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 11:55

Tultiin eilen klo 24 kotiin 60v juhlista, ei mennyt kuin puolituntia niin ovikello soi, ja naapurimme ( kuuromykkä) vanha mies soitti ja pyysi soittamaan ambulanssin, siinä sitten rappukäytävässä häntä hoivasin ennen auton tuloa.. on tullut hänelle usein auto tilattua ja 2 kertaa on ollut hilkulla lähteä tästä elämästä.. joten kello 1 vasta petille pääsin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 12:09

No nyt se selvisi, kuinka Matula kaipaa vaimoaan, joka on muutaman tunnin iltalietsussa.
On se hyvä, että olit kuskina, pääsivät kaikki onnelisesti kotiin, ettei eksynyt yksikään kyydin
puutteesta.
Kyllä sitä yöaikanakin on aikaisemmin minäkin ollut milloin missäkin raossa auttamssa yökulkijoita.
Onpa pöytään katettu ateriakin, mitä kaapista on löytynyt.
Nyt on jo rauhoittunut minun kohdalla. Tytär jatkaa nyt hommaa miehensä ja lastensa kohdalla.
Etukäteen sopivat kuka porukasta on selvä jos jonnekin % juomapaikkoihin menevät,että
pystyy kuskina olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 00:05

Paljon olen kuskaillut, mutta juoppokuskin osaa olen harvoin joutunut näyttelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:04

Joskus kun kunnolla valvoo niin sitten nukuttaa sitäkin paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 15:09

Mitähän sitä ei tekisi liesumaakarinsa eteen.

Valvoo jopa hänen rauhallista untaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 04:57

Välillä täytyy irroitella, mieli pysyy virkeänä.