Eikö ole kaunista hautausmaalla,kun kynttilät palaavat jokapuolella ?

Ihailin valtavaa kynttilä määrää ja valoa,kun kävelin tänään hautausmaalla...Tosi kaunista muistaa edesmenneitä sukulaisiaan....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 23:44

Paljon ihmisiä ja kynttilöitä. Kuin olisi jonkinlainen yhteenkuuluvuudentunne ihmisten kesken. Ja se surun määrä, mitä nuo ihmiset ovat kokeneet...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 21:09

Kyllä siellä oli todella kaunista, tummassa illassa paljon kynttilöitä, ja koska ei ole lunta maassa niin tunnelma vielä jotenkin erilainen kuin jouluisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 21:30

Niin paljon ihmisiä ja kynttilöitä. Nyt jos koska ,kuka ennen ei ole siellä käynyt , käydä katsomassa.
Laitoin kynttilän muualle haudatut ristin eteen. Ei ollut yhtään tuttua minulle, mutta kynttilöitä yli omien tarpeitten.

Lisätty: 05.11.2011 - 21:38

Kävimme polkuri pyörällä. Haudalle matkaa 7km tulihan aleltua noin 20km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 21:45

Kyllä on todella kaunista..Itse kävin lasten kanssa Helsinkiin mennessä hautausmailla viemässä kynttilät..Yksi tie ja kaksi asiaa..tuli samalla hoidettua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 22:19

Töiden jälkeen lähdimme omaistemme haudoille 30 km:n päähän.
Hautausmaa oli oikea valomeri! Kerrassaan upea näky! onhan se joulunakin hieno mutta nyt
varsinkin kun on pimeää ja maa mustana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 07:56

Minä kävin jo iltapäivällä, joten sitä valomerta en niin selvästi nähnyt, mutta paljon oli
kynttilöitä ja ihmisiä liikkeellä. Kaunis tapa, siirtynyt polvelta polvelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 10:23

Kynttilänliekki pimeässä on kaunista katseltavaa riippumatta siitä missä sen näkee, ei vain hautausmailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 11:51

Todella kaunis oli Turun hautausmaa eilen ( vaikkakin oli päivällä) , illalla en käynyt ja nähnyt sitä tulimerta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2011 - 00:00

Kaunista on. Paitsi jos sinne on viety punaisia kynttilöitä. Ja vielä talvella kun koivuissa on kuuraa - tuhansia timantteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:06

upelta näytti hautausmaa pyhäinpäivän iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:31

Tunnelmallinen paikka ja kaunis katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 04:52

Kyllä, kyllä.