Olisiko tyhmää?

jos tänne kysymyksiin voisi laittaa esim. keksimiään runoja tai tarinoita. Joskus muistan nähneeni napsujen jatkokertomuksen? Olisiko ollut joku Joulutarina? Se oli minusta kaunis...

Avainsanat: kaadetaan napsun raja-aitoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 16:20

ei se minust ainakaan mitään tyhmää ole laita vain
jos sinulla on sellaisia runoja / tarinoita :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 16:45

Ei ole mitenkään tyhmä idea...Laita pois vaan minun puolestani...Kaikki uudet ideat ovat tervetulleita tänne napsuun....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 17:16

Joo minäin muistan jonkun joulutarinan josta joku kertoi ja sainkin sen utelemalla, mutta nyt en muista
minkälainen se oli

Lisätty: 05.11.2011 - 17:40

Löysin napsusta yhden joulusadun, otsikon alta "iloinen joukko laskeutuu Pohjoisen lentokentälle"
Siellä on Justuksen herkkä joulusatu jota aiaiai on jatkanut.
Mene etsi napsusta sarakkeen löydä napsusta luo ja kirjoita siihen joulusatu.
On kaunis kertomus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 18:08

Ei omien runojen ja muiden jatkettavissa olevien kertomusten laitto tänne napasuun ole tyhmää sillä koen, että tämä palsta on mykyisellään enempi keskustelu- kuin kysymys ja vastauspalsta ja sellaisenaankin todella hyvä ja paikkaansa puolustava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 18:13

Ei täällä mitään raja-aitoja ole ollutkaan.
Laita ihmeessä runoa ja proosaa, jos pöytälaatikosta löytyy. Kategoriaksi "Taide ja kulttuuri".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 18:15

Siitä vaan runosuoni pulputtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 18:20

Napsuun saa laittaa lähes mitä tahansa, kunhan se ei loukkaa meitä muita. Runot olisivatkin ihan hauskaa luettavaa, samoin jatkokertomukset. Siitä vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 18:43

Pliis,ihan mitä muuta tahansa muttei joulujuttuja,sentään marraskuun alku...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 18:47

On täällä "tyhmempääkin"ollut.Siittä vaan,olis vaihtelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 18:59

Kyllä kaikki kaunis on sallittua. Toisten loukkaaminen kielettyä. Tämä yhteinen hyvänmielen napsu.Yhdessä rakennamme. Mieltä hyväillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 22:32

Vaihtelu virkistää ! runot ja yms.tervetulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 12:12

Tervetuloa vaan uudet tuulet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:56

Ei ollenkaan tyhmää. Ilman muuta, ei tämä niin vakava paikka ole. Onhan noita vitsejäkin tänne puukattu ihan kiitettävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:12

Ei olisi ollenkaan tyhmää vaan oikein piristävää. Runot ja tarinat kelpaavat aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:26

Ei muuta kuin tuumasta toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 20:41

Piristävä ajatus.