Onko tämä naisen logiikkaa?

Autoa kuljettanut vuonna 1993 syntynyt nainen katkoi vielä autollaan liikennemerkkejä risteyksessä. Hän kertoi poliisille, että oli jutellut vieressä istuneen toisen naisen kanssa, eikä havainnut edessä olevia liikennevaloja eikä muita tienkäyttäjiä.

www.ts.fi/online/kotimaa/274066.html

Avainsanat: tosin ei ikääkään kuin vähän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 14:25

Ei näköjään voinut keskittyä kuin yhteen asiaan kerrallaan. Kanojen kaakatus on kaikki kaikessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 16:42

Tämä on nimenomaan sitä naisen logikkaa...en voi muuta sanoa.Liikenteessä pitäisi ainoastaan keskittyä ajamiseen ,ei muuhun turhaan löpinään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 17:13

Onpa tainnut olla silmälaput silmillä, vaarallisillä teillä ollaan jos ei liikennevaloja huomata.
Kyllä sitä sattuu kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 19:02

Kyllä noita tapahtuu ja sattuu muissakin kaupungeissa. Ei kaikki ole autokuskeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 20:17

Joskus kauhuissani katselin, kun nuori tyttö ajoi mopoautoa ja toinen samanlainen oli vierellä. Katseli kännykkäänsä ja välillä kaveriaan samalla kun auto liikkui eteenpäin liikenteessä. Näytti kuin molemmat olisivat olleet matkustajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 21:04

Eipä ole pitkä aika, kun meilläpäin lähes 80-v papparainen tuli pihasta tielle ja ajoi jalkakäytävällä kulkeneen äidin lastenvaunuineen kumoon. Onneksi ei vauhtia ei vielä siinä vaiheessa ollut paljoa. Kaikille voi ikään ja sukupuoleen katsomatta sattua liikenteessä vaaratilanteita, jos ei keskity liikenteeseen ja kulkupelinsä hallintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 22:37

Pitäsi olla simät auki liikenteessä,niin naisilla..kuin myös miehillä...että ei kaikkea hurjaa tapahtuisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:08

Ei voi olla niin syvällistä aihetta,että -93 ajaa jonkun yli plus liikennemerkit nurin,huomaamattaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 12:07

Hiukan epäilen auton ajo taitoa ja kuulossakin taitaa olla jotain vikaa logiikalla ei ole mitään säätöä tässä jutussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:14

Ei tuo ole naisen vaan täsä tapauksessa holtittoman kuljettajan käytöstä. Jos vieressä istujan kanssa jutteleminen on tärkeämpää kuin ajamiseen keskittyminen, on parempi valita kuksiksi joku muu ja keskittyä ihan vaan siihen pälpätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 20:08

mitä nyt vähän liian keskittynyt puhumiseen........................hehe

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 20:39

Pitäisi olla silmät auki autonratissa.