Oletko koskaan pettänyt puolisoasi tai vadellut hänelle tosiasioita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 15:52

Riippuu siitä, mihin pettämisen raja vedetään? Totuutta olen joskus muunnellut ja jättänyt jotain kertomatta... parempi niin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 14:35

Mieheni on kuollut kahdeksantoista vuotta sitten, joten asiat ovat vanhentuneet tässä ajassa.
Ei aihetta muisteloon ja esille kaivamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 15:15

En näillä kymmenillä..silloin hurjassa nuoruudessa taisi pientä vipinää olla, mutta liitto oli jo karilla lujasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 21:47

En ole.Se vaivaisi minua. En voisi tehdä niin. Kunnioitan toista .Joka ihanin ystävä maan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 22:42

En ole pettänyt. Pinissä asiossa olen saattanut valehdellakin tai jättänyt väärään luuloon, mutta en nyt muista tälläistäkään.
Ei rakastaan voi pettää samalla vetäisi maton omalta elämältään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 22:45

Joskus on pieniä valkoisia valheita tullut sanottua..että ei tule turhaa riitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:04

En ole koskaan pettänyt. Niitä pieniä valkoisia valheita( tai oisko niin että muistaa vähän
väärin ?)on voinut vuosien varrella tullut sanottua.
Katson että aviopuolisoilla pitäisi olla keskinäinen kunnioitus, rehellisyys ja uskollisuus.
Mitä vanhemmaksi tulee, niin ajattelen että olisimme onnellisia niin kauan kuin saamme olla
yhdessä.Eräänä päivänä sitä toista ei enää olekkaan siinä vierellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 11:49

No valkoisa valheita on tullut joskus kauan sitten päästeltyä...
Nyt vaan puhutaan kaikki asiat aina halki poikki ja pinoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 12:27

en ole pettänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:52

Liian henkilökohtainen kysymys vastattavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:17

En ole koskaan pettänyt, joskus on voinut jokin valkoinen valhe lipsahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 20:34

En.