Mau! Jatka neli(4)-kirjaimista kaksi(2) tavuista sanaa tyyliin: KE-mi, MI-nä, NÄ-kö, KÖ-li, ...Vaan keksippä jatko sanalle TA-vu?

Avainsanat: ta-vu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 22:42

Ei vaan löydy vu-alkuista 2-tavuista ja 4-kirjaimista, vaikka kuinka älynystyröitä hieroisi.

Kysyjän kommentti

TO-si on kuin VE-si. Täälläkin on aivonystyröitä hierottu ja harmaita aivosoluja vaivattu ihan porukassa, mutta YH-tä tyhjän kanssa. Se kaikille pähkänneille, Vallukissa itse mukaan lukien, elämän onneksi luettakoon, ettemme ole liian tietäväisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 11:18

No nyt on pyhäinpäivän aamuksi nettihommia älynystyröille keksitty. Eipä taida suomenkielessä
olla VU-tavulla alkavaa sanaa. Ensitöiksi oli monikymmenpäinen kysymyssarja Annuliiniltä ja
vallukissa alkaa nyt arvuuttamaan aivan olematonta tavua.
Voinhan kuvitella, että vallukissa olisikin vulukissa, menisikö täydestä.
Täytyypä tässä kalavelat joskus maksella takaisin.

Lisätty: 07.11.2011 - 10:14

Minun lapsenlapseni sähköposti osoite alkaa VU-tavulla, joskin se on kaksinkertainen W.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:22

Wu-su (parempaa en keksi ja kyseessä erisnimi eli on keski-Suomessa asuva jalkapallojoukkue JJK:n pelaaja)
Su-si
Si-ka

jatkakaas toiset tästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 15:14

Ka-la
La-si
Si-ka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 22:10

VU-NUK-KA oli eka mikä mieleen tuli VU-alkuisesta, mutta tavuja liikaa...
VU-TEK on sit firma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 11:40

VU - alkuista ei löydy ainakaan minun älynystyröistäni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:43

Vu-ki (vuoro)
ki-de
de-si

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:12

vu-pa
pa-la
la-ku