Aamujen aamua kaikille tasapuolisesti, Tuli oltua tansseissa.Tultiin kotiin klo 2

Minulla tuli mieleen kun pyörähtelimme. Että pitäisi tansseissakin aloittaa villasukkakultuuri. Kengät kaikilta pois ja villasukkasillaan tanssahdella. Ei kukaan vahingoittaisi kengillään toisen jaljoja eikä tarttis juuri liukuaineita lattialle laittaa. Olisi kiva uusi ajan jakso .Villasukille lisää käyttöä.Eikö vaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 23:05

Voi sinua yökyöpeliä,kun jaksoit tanssia ja pitää hauskaa..Todella hieno idea olisi villasukka tanssit..Seuraavan kerran,kun menet tansseihin..anna esimerkkiä miten ihanaa on tanssia villasuket jalassa..siintähän voi tulla muoti-villitys..
Itse olen kerran heittänyt kengät pois tanssiessa,kun tuli rakkula kantapäähän..ja taas jatkui tanssi hyvin.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille. Olen esitytyksen jättänyt sähköpostilla, tanssien järjestäjälle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 09:16

Esitäppä Sinä villasukkatansseja, ehkä se ottaisi tulta alleen.
Sukat tulisi halvemmaksi ostaa tai tehdä kuin kengät, jos on himotanssija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:19

Hieno idea nuo villasukat, niillähän valssikin menisi hienosti liitäen.....ja jäisi jalkavammat sikseen. Työkaverini sai pari vuotta sitten piikkikorosta jalkapöytään sellaisen vamman, että piti käydä kuvauttamassa murtuman varalta, kun jalkapöytä turposi muodottamksi eikä kunnolla kärsinyt jalan päälle varata, murtumaa ei ollut, mutta sanoo että jalka oireilee ajoittain vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 11:39

Olen ollut töppöstansseissa ja se oli huisin kivaa. Siitä vaan ideaa kehittelemään eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:24

Villasukkatanssit olisivat hyvä juttu senkin vuoksi, ettei sattuisi niin paljon, kun kaveri talloo varpaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:52

Hyvän tanssin olet keksinyt...toivottavasti haavesi toteutuu...eivät jalat siinä tallaannu,eikä tule mustelmia jalkoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 14:24

Turhaa pyörimistä hyvän tavaran ymprillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 14:28

Aikun ihanaa että olit tansseissa, on vuosia kun itse olen käynyt...
Villasukat kunniaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 16:06

Pääsisipä joskus tansseihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:12

Töppöstansseista villasukkajoroihin,kiva olisis hipsiä nurkasta toiseen villiksissä,muuten vaan sukkasillaan olen kyllä jorannut aamuun asti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:34

Hieno homma. Me kävimme samoihin aikoihin nukkumaan. Villasukat kyllä oli jalassa, muttei nillä tanssahdeltu. Ideana hieno. Vieläköhän stadissa tanssitaan torilla vilttitossutansseja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:08

Tanssiminen on yksi parhaista liikuntamuodoista.

Niin sitä pitää sukkasillaan sipsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 20:28

Siinäpä olisi ideaa.