Kekseliästä,innovatiivista?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...OKboksi_p1

Avainsanat: sähkömies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 14:07

Ei mikään ihme Skyliftit ohjataan myös korista sieltä yläilmoista.

Hetkeä myöhemin autoa ajanut työmies keikkui nosturin nokassa noin kuuden metrin korkeudella - ja purki kaukosäädin kädessään sähkölinjaa.
Epäilytää jutun otsikko. Olisko sähkömiehellä ollut hiabbiauto?
Kyseessä oli kylmä purettava linja. Yleensä soittivat rakentajille että linja on kylmä tehkää sen kanssa mitä haluatte sähkölaitokselta.

Eräältä työmaalta tarvittiin työmaakeskus alkavalle toiselle työmaalle. Lähetin remonttimiehen hakemaan sen. Olin jo viikkoa aiemmin tilannut sen verkosta irroituksen sähköläitokselta.
Soitti illalla remontti että siellä on kuuma linjanpää maassa. Keskus on haettu. Soitin sähkölaitokselle samat terveiset. Kiroilivat ja moittivat miten niin olette tehneet? Minulla osaavat miehet jotka eivät näppejään polta. Hoitakaa te hommanne kuten on sovittu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:35

No jo kyllä aivosolut ovat kunnossa ja sähköisessä toiminnassa tällä työntekijällä.
Olisihan siinä saanut varamies olla paikalla, jos kaikki ei olisi mennyt ajatuksen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:36

Kyllä on ihmeellistä keinot on näköjään sallittuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:14

Eipä jäänyt sähkäri sormi suussa ihmettelemään, komea oivallus. Lieneekö kuitenkaan ihan Työturvallisuuslakien mukainen.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:18

Keksi hyvän keinon mutta onkos ihan laitapeliä kumminkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 11:40

Hyvä idea ja onneksi ei sattunut vahinkoa hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:25

Sähkömies se keinot keksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 21:57

Työmailla on nykyään liian kiire, turvallisuus on mitä sattuu. Tämäkin kaveri vaaransi henkensä nopeuden nimissä. Ensimmäinen vaatimus tässäkin olisi mielestäni se että pitää olla kaveri mukana, jos jotain sattuu. Suuri turvallisuusmoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:09

Oli aika kekseliäs sähkömies..hommat hoitui sillä uudella konstilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:32

Mitä useampi kokki, sitä huonompi soppa. Kaveri varmaan meinasi, että yksin hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:07

Sähkömiehet on sirkuksessa (säkenöivä ja salamoiva asusta).

Sähköasentajat työskentelevät johtojen parissa.

Tuo taisikin olla masentaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 20:27

Johan oli työmies.