Huomenta napsuille ja hyvää pyhäinpäivää. Minkä uutisen luit tai kuulit tänään ensimmäisenä?

Lisätty: 05.11.2011 - 07:14

Minua niin kiinnostaa tuo "taivaallinen elämä" joten silmiini osui tällainen:
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...1_ul.shtml

Lisätty: 05.11.2011 - 15:16

Kiitos VV terkuista. Kaikki ilmeisesti hyvin sillä suunnalla.

Avainsanat: päivän uutinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:30

Huomenia,Kreikan tilanne. Hallitus sai luottamuksen.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille. Kyllä se tuo Kreikka on oikea murheenkryyni. Toivotaan parasta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:15

Huomenta ja samaa sinnepäin Savoa. Ensimmäinen silmiini osunut uutinen oli tuo Kreikan kansanäänestys, sinun uutisesi oli huomattavasti mielenkiintoisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:33

Huomenta huomenta vain Keski-Suomikin on kuulolla tai näkyvillä. Minä kuulin tästä Kreikan äänestyksestä,että pääministeri Papandreou saa jatkaa johtamista.
Onhan tuo Sinun uutisesi "taivaallisista asioista" paljon suurempi, vaikka se onkin taivaan kannen
alapuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:43

Ensimmäisenenä lueskelin tuota sähkömiehen työmaata kun roikkui nosturinnokassa purkamassa sähkölinjaa,kaukosäädin apunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:22

Vielä en ole uutisiin asti ehtinyt... nyt Napsuilen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 10:17

Vanha juttu, Spaceweather (=avaruussää) sivuilla on rata ja hetki animoitu jolloin on 9.11 lähinnä maata.
Olin jo eilen vähällä laittaa kysymyksen ja linkin tänne. Muistelin mitä aikasempiin samantapaisiin olen saanut vastauksia ja jätin asian kun helmiä ei saa syöttää sioille. Välipäästöllä käydessä oli sumujen saaren 6 rekan ja kymmenien hekilöautojen kolarista ensimmäinen lukemani uutinen. Ei hyvä.
Soini oli ollut amerikkaisen TV kanavan suorassa ohjelmassa ja sai juontajan fanikseen!

Suomi ottaa markan takaisin käyttöön 3:s uutinen. Taloussanomat

Lähteet:
www.taloussanomat.fi/kansant...1116222/12

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 10:36

HSn etusivulta,että Kreikan hallitusta ei kaadettukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 11:07

"Papandreou consegue voto de confiança"

www.dnoticias.pt/actualidade...-confianca

... että silleen täällä (taitaa olla samat jutut teillä) ... terkkuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:26

Maakuntalehdestä luin ikävän uutisen, että omalla kylällä tapahtunut yhden kuolonuhrin vaatinut liikenneonnettomuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:50

Huomenta,luin omasta paikallislehdestä Uusimaasta,kun moni on tullut huijatuksi nettiostoksista,kun ovat maksaneet etukäteen myyjälle,eivätkä ole saanet ostosta itselleen...niitä on ilmennyt lähemmäs päivittäin täällä Porvoon seudulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:13

Ensimmäisenä kun aamulehden avasin huomasin,että on avattu sellainen palsta missä voi kysyä koiran kouluttamisesta..se on ihan uutta meidän paikallis lehdessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:29

Kuulin entisen työkaverin poismenosta.