Onko netti hyvä vai paha ajanviete paikka,kuinka moni teistä kuluttaa aikaa netissä päivisin monta tuntia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 23:59

Tämäkin riippuu, että millä sivuilla hörhöilee. No vähän se on kuin virtuaalimaailma joten hyvä olisi välillä oikeassakin maailmassa aikaa viettää. Mutta napsu on oma lukunsa. Täällä on porukka mukavaa ja sellaista maanläheistä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:38

No en sanoisi, että se paha ajanviete minulla ainakaan on.
Päinvastoin se on ajankulu kun yksin asustelee.
Mutta jos vielä työelämässä olisi ja perhettä, niin ymmärrän hyvin, että jos sen valtaan
kietoutuu vie se kaiken lupoajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:53

Minä kuluttan aikani muualla kun netissä. Äkkiä oppimattomalta hitauden takia aikaa tähän tuhraantuu. Minulle sellaista opettelua koko napsuttelu.Oppi ja ikä kaikki.
Tämä hyvä laite, mutta tekeehän päivittäin toiset työnsä leiväneteen näillä laitteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:11

Työssä joudun päivittäin nettiä pyörittämään, joten kotosalla en niin hirveästi enää aikaa tämän kanssa käytä.Tiedän kyllä monia, jotka viihtyvät koneen ääressä töiden jälkeen tuntikausia. Tosin senverran koneriippuvainen olen, että vanhan koneen hajottua piti heti saada uusi kone tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:16

Tulee istuttua joskus enemmän ja joskus vähemmän..
On muutakin elämää kuin netti...

Riippuu mill sivuilla käy onkos hyvästä vai pahasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:29

Joskus hurahtaa ihan liikaa aikaa netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 14:16

Netti on kaiken pahan alku ja juuri. Silti istun koneella melkein sammaloitumiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:27

En ehdi olla kovin kauaa kerralla ja en ihan joka päiväkään.
Joskus on niin väsynyt kun tulet iltavuorosta ettei jaksa ajatellakkaan nettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 16:24

no en koko päivää netissä ole. Teen myös kotitöitä ja hoidan kissoja ja käyn miehen kanssa kaupassa ma ja to.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:28

Mitä tuota moittimaan, hyödyllinen paikka joka ei kuitenkaan vie mukanaan niin, ettei muuhun jäisi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:03

Oivallinen ajanviete, jota harrastetaan tarpeen mukaan.

Paljon matkustelevalle aarre-aitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 22:16

Ihan mukava ajanviete..Välillä tulee oltua enemmän..ja taukojakin tulee..Ihan riipuu mielialasta ja ajasta jos on aikaa..netissä hupailla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 20:23

Riippuu siitä mitä netissä touhuilee. Ei netti pahasta ole.