Mietittekö usein ,mitä teette 5 tai 10 vuoden päästä?

Aika usein tulee mietittyä kaikenlaista,mitä tuleaisuus tuo tullesssaan..Hieman pelottaakin joskus...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:41

ei Annuliini minä voi sellaista ajatella, tuskin viikkoa eteenpäin.
Olen jo "yli-ikäinen" siihen nähden, miten vanhempani ovat lähteneet pois.
Ja 6 vuotta nuorempi ainoa siskoni jätti meidät huhtikuussa, se tuo
kuoleman aina lähemmäksi. Täytyy joka aamu kiittäen aloittaa päivä.
en nyt kuitenkaan ole tuudittautunut siihen, ettei huomista minulla olisi ja suunnitelmia
mutta todellisuus on otettava huomioon.
samoin illalla siunata itsensä seuraavaan päivään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 06:33

No en mieti, ainakaan usein. Paremminkin elän lyhyen tähtäimen suunnitelmalla. Uskoisin olevani eläkkeellä tuolloin ja silloinhan voin olla melkein missä vaan. Ehkä olen elossa ehkä en..kukapa näitä tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 06:41

En mieti, jospa kasvan koiranputkea?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:54

Enpäs moiseen edes ryhdy, eletään päivä kerrallaan... jottei tulisi pettymyksiä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:00

Nuorena mietin useasti että elänköhän vielä 50v.aana. Nyt voin vasta vastata että elän. Elän hyvää elämää enkä mieti muutakun, teen juuri niitäasioita mistä tykkään kovasti. Niillä jatketaan onnen polkuja.Tässä ja nyt vastata jokapäivä omasta terveydestä .Niin paljon kun on mahdollista.Ei hirveesti ikä elämää muuta. Ainoastaan heikentää voimavaroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:06

En hirveästi mieti, sen tiedän että eläkkeellä tuolloin olen, jos henki pihisee, muutoin elän tätä hetkeä. Jos kauheasti miettii menneitä tai suunnittelee tulevia, saattaa huomata että siinähän se elämä vilahti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 10:39

EN,maybe I am six feet under...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:29

Luultavasti olen samassa työpaikassa kuin nykyäänkin ja sun talossa, jota parhaillaan rakennetaan. lapsukainen jo lähtenyt tai lähtemässä lapsuudenkodista maailmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:33

Ei tule mietittyä..tulee vaan mietittyä tässä tilanteessa mitä nyt elän..että mitä huominen päivä tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:39

Sirkkaliisalta hyvä vastaus, kiitos !
Päivä vain ja hetki kerrallansa......
Aamulla on hyvä aloittaa "puhtaalta pöydältä" taivaan Isin sylihoidossa.
Mikä sen ihanampaa eikä tarvi pelätä tulevaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 00:07

No en moisia yleensä mieti. Mutta pari viimeistä vuotta on asian tiimoilla kulunut ja olen päätöksen tehnyt. Eli jos ei muutosta ennemmin tapahdu, niin 4 vuoden kuluttua järjestän elämäni uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:26

En uskalla ajatella niin pitkälle. Päivä kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 14:02

Ei murheita menneestä, ei huolta huomisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2011 - 20:22

En mieti, en koskaan ole miettinyt elämää noin pitkälle.