Millä netin sivustoilla käytte säännöllisesti ja päivittäin?

Itselläni on nämä napsun sivut ja iltapäivälehtien sääsivusto sekä satunnaisesti facebook...aina silloin tällöin...mykyään harvemmin....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 23:49

Veikkauksen sivuilla käyn joka päivä..tarkistan kenon..ja voitolla olen vieläkin..Napussa aika usein..ilta-lehti Hesari..Matkojakin joskus katselen..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:55

Hesarin nettiversio, Napsussa pyörähtelen lähes päivittäin, matkasivuja tulee seurailtua jne....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:58

No napsu ainakin ja iltapäivälehdet jos muistan, mutta en minä kaikkea nyt ala tässä latelemaan,
jotain täytyy pitää itselläkin, se on salaisuus, se on salaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:13

Facebook, Napsu, Huutonet , gmail, suomi24, iltalehti, iltasanomat tm. tm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:34

Iltapäivälehdet, gmail (=sähköposti), facebook, napsu, paikallissää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 14:19

facebook, youtube, koulun sivut (siis koulun oma sähköposti, lukujärjestys ja wilma)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:21

Menee päiviä etten käy ollenkaan netissä. You tube on se mitä käytän eniten. Musiikki kuuluu harrastukseeni, joten se on erittäin hyvä apu siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:50

Google on kotisivuna, joten siellä eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 19:37

Sähköposti on tärkeä.