Haikailetteko vielä vanhoja markkojen perään?

Tuntuisi vaan tili runsaammaalta kuin oli silloin markkaaikana,nyt tuntuu ettei ole mitään rahaa siellä tilillä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:20

Olisihan se hyvä jos markka tulisi takaisin ja hinnat laskisivat siihen mitä ne olivat silloin kun euroon siirryttiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:54

Mitäpä noita haikailemaan. Jos oli tili runsaamman oloinen, niin vastaavasti hinnat kaupassa myös runsaammat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:59

En haikaile markkaa takaisin kun euroon on jo tottunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:05

Eurot on jo taskussa mulla... ja on mukavaa kun joka maahan ei tarvitse rahoja vaihtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:15

Mitä niistä markoista. Menneet on menneitä ei niitä enään sellaisena kuitenkaan takaisin saa.On mulla markkoja tallessa.Joskus vieläkin vertailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:35

Markat ovat ollutta ja mennyttä. Nyt kun on euroihin tottunut ei markkoja enää muistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:43

Kyllä näihin euroihin on niin tottunut,että ei kyllä kaipaa..Kätköistä kyllä vasta löysin markkoja..1,10 ja 20 markan seteleitä..olen ne säästänyt kyllä ihan tarkoituksella..nuorisolle muistoksi..aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:49

Ei muuten, mutta keräilykansiossa saisi olla enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 19:36

Haikailen, markka ennemmin kuin euro.