Mikähän mättää tuolla facebookissa,kun haen uusia kavereita niin jatkuvasti saan saan kieltoja itselleni?

En ymmärrä koko systeemiä,kun katselen muita niin joillakin on tuhansia ystäviä kasaantunut itselleen....Minulakin jo runsaat 400 kpl.Eiköhän se pikkuhiljaa riitä....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 09:02

Mitä Sinä valitat kun jo 400 ystävää. Jospa he ovat kyllästyneet kavereidesi haalimiseen, tai sitten
eivät halua itselleen enään enempää. Mitä iloa siitä on, että niitä on pilvin pimein.
Kohtuus kaikessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:52

En ole FB:ssa, mutta en oikein ymmärrä tuota "ystävien" keräilyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:12

Ethän vaan klikkaile tuntemattomille, ei suositeltavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:16

Muutama hyvä ystävä parempi kun pussillinen uusia. Harvassa on hyvät ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 10:35

Ohoh,onpas sulla ISO ystäväpiiri,mulle riittää ne n.38,jotka ovat mun ystäviä...Voithan hakea Napsusta samalla tyylillä :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 12:04

Ihme villitys tuo ystävien haaliminen..muutama hyvä on ok joiden kanssa ehtii vaihtaa jo ajatuksia tai kommentteja. Olen ymmärtänyt, että lähinnä nuorten ja nuorten aikuisten pitää saada satoja kavereita naamakirjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 13:36

Olisiko siellä joku raja, kuinka paljon kaveripyyntöjä voi lähettää tietyssä ajassa. Itse olen niin harvoin ketään kaveriksi pyytänyt että ei ole tuollaista ongelmaa tullut eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 23:53

Itse en ole innostunut koko faacebookista..vaikka siellä olen..Paljon tulee tuntemattomomilta kaveripyynytöjä..mutta en ole niitä hyväksynyt..7 kaveria minulla..ei kiinosta minua..Napsu riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 23:18

En kuulu sen kirjan asiakkaisiin. On järkevää etsiä tuikituntemattomia kavereita, jotka sitten saavat tietoonsa kaiken mitä siellä kirjoittelet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:48

En tiedä facebookista juurikaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 19:34

En ole tiennytkään että siellä kieltoja saa.