Mistä saan niitä valokuvauspusseja joihin voin laittaa kertakäyttökameran ja lähettää sen kehitettäväksi?

Onko niitä enää olemassa,kun kyselin kaupoista ja r-kioskeista ei ollut niissä missään...Apua mitä teen...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 13:45

Taitavat ne pussit olla jo aika lailla katoavaa kansanperinnettä mutta valokuvausliikkeissä osaavat varmaan auttaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:38

Löytyisiköhän Ificolorin tms. nettisivuilta, nehän niitä pusseja aikanaan kotiin postittelivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:17

Jos Sinulla on posti lähellä, niissä voi olla tai soittamalla johonkin postipalveluliikkeeseen.
Lähettävät kyllä niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:37

Kyselehän valokuvausliikkeistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 22:56

Oletko kokeillut valokuvausliikkeistä. Vaan jos sinne menee, niin samallahan jättää sitten kuvat teetettäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:40

Ei paljon kannata lähetellä. Suoraan liikkeeseen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 22:42

Olen samaa mieltä,kun pappa..suoraan liikkeeseen kehitettäväksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 04:58

Olisiko valokuvausliikkeestä apua.