Seuraatteko maajussille morsianta ja jos seuraatte kuka on teidän suosikki siinä?

Minun sydänäni lähellä on Hans,hän tuntuu mukavalta ja reippaalta mieheltä.Mukava seurata miten heille kaikille käy ohjelman edetessä....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 14:07

Jonkin verran on seurannut ja se Hans on kyllä jotenkin niin söpö. Todella toivon, että hän sen morsiamensa nyt löytää ja viime ohjelmassa näytti lupaavalta, kun rannalla pussailivat. Tuli oikein hyvä mieli Hansin ja morsianehdokkaan puolesta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2011 - 08:10

En ole koskaan seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:31

Ensimmäisen katsoin, ja nyt en katso itkemälläkään.... ei kiinnosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:34

En katso ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2011 - 22:38

Katson kaikkia yhtä mielenkiinnolla. Jokainen on oma persoonansa, mutta taitaa se mansikkapoju olla silti se mielenkiintoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:31

Jos telkkari on auki, niin en kiinnekään pistä. Harmiton juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 23:10

Kyllä olen seurannut...Hans on kyllä minun suosikki..viimme kerralla oli niin hempeetä morsiamen kanssa..veikkaan että heistä tulee pari..
On kyllä todella ihanan maalaisen tuntuinen isäntä..rauhallinen ja luonnollinen..Onnea vaan heille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 04:51

Seuraan, pidän ohjelmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 13:10

Ei ole morsiamen eikä sulhon tarvetta, en seuraa tuollaisia ohjelmia, ovat hömppää.
Katsoin vuosia sitten yhden ohjelman joten teidän mistä on kyse.