Kannattaako hakea toimeentulotukea joulukuulle vai ei ,olen vähän kahdenvaihdella mitä teen tuon kanssa?

Haluaisin tietenkin pärjätä omillani,mutta joulu tulossa ja on kaikenlais´ta osteltavaa jouluksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2011 - 23:43

Hae ihmeessä,kun jouluna on kumminkin ylimääräistä menoa..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 21:59

Itse tuon paremmin tiedät. En minä ainakaan voi sanoa kannattaako vai ei. Eikö kuitenkin olisi mukavaa viettää hyvä joulu ilman rahallisia paineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:06

Tietoa ei ole toimeentulohakemuksista,mutta tuskin etukäteen saat sieltä mitään joululahjaostoksiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:18

Tuo kannattanee harkita tarkoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:58

Harkitses itse mutta vuokrat ym kannattaa noutaa.. jotta olisi helpompaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 11:52

Tulojen mukaan sitä tukea annetaan, kovat ovat kriteerit.
Itse en ole vielä tarvinnut, mutta voi sekin aika tulla.
Ei sieltä joulumenoihin anneta mitään ylimääräistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:08

Tarkemmin tilannettasi tuntematta on aika vaikea antaa neuvoja. mutta jos ei ihan pakko ole hakea, niin voi silloin hakiessa sen tuen saantikin olla tiukalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 13:13

Jos ei hae, niin on varma ettei sitä saa. Hakeminenhan ei maksa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 04:40

Kannattaa kokeilla, ei siinä mitään menetä.