Nauhoitatko musiikkia radiosta?

Itse pidän huolen, että on aina yksi toimiva kasettisoitin taloudessa. Juuri sain nauhalle pari harvemmin kuultua kappaletta.

Lisätty: 04.11.2011 - 20:40

Tuli ihan mieleen, että voi kun olisi sellaiset laitteet, että voisi vanhoja c-kasetteja kopioida ja polttaa cd:lle. On kertynyt vuosien varrella tuota musiikkia valtavat määrät. Joitakin sellaisiakin, jotka ovat ihan aarteita tänä päivänä.

Avainsanat: nauhoitus musiikki radio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 22:45

Nauhoittelut radiosta on jäänyt silleen.

Tuo C-kasettijuttu on mahdollinen, eikä kallis viritelmä (linkki).

www.verkkokauppa.com/fi/prod...189/ctxdc#

Verkkokauppa on luotettava toimittaja.

Valmistajan sivut (linkki).

www.ionaudio.com/products/de...headphones

Kysyjän kommentti

Kiitos ja kiitos linkeistä. Noista ei onnistanut mutta löysin muun linkin josta tilasin. Tuskin tulee kun ei heidän maksuvälineenä käynyt minun pankkini. Katsotaan miten käy, ilmoittivat kyllä että toimitus tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 20:59

En nauhoita radiosta mitään,en kuuntele radiota laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 21:11

Radiota kuuntelen yleensä automatkoilla, eipä enää tule nauhoitettua radiosta, vaikka vielä kasettisoitinkin löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:00

Aikoinaan kyllä, mutta viime kerrasta on aikaa ainakin kolmekymmentä vuotta.
Itse olen purkittanut kotivideoita kaseteilta tietokoneelle, mutta en ääninauhoja. Kai sillä vehkeellä sekin onnistuisi, kun liitäntöjä on takaseinä täynnä.
Melkein kaiken kaupallisen musiikin saa netistä, kunhan vain tietää konstit.
Jos sinulla on jotain itse soitettua tai vastaavaa, niin neuvoisin pitämään kiirettä, sillä aika nakertaa nauhoitteiden laatua ja soittimetkin hajoavat itsekseen käytön puutteesta kun kondensaattorit kuivuvat. Vanhoja soittimia siis kannattaa ainakin silloin tällöin käyttää, etteivät hajoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:12

Ei löydy enää tarvittavia aparaatteja tästä huushollista,aikoinaan tuli elettyä korva radiossa ja sormet REC/PLAY-näppylöillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 23:55

Radiota tulee kuunneltua vain automatkoilla. Kotona olisi kyllä vielä vempele, missä cd-soittimen lisänä kasettisoitin. Useimmiten lataan netistä koneelle biisit, joita haluan kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 09:26

Eipä enää tulee nauhoiteltua, joskus nuorempana tuota tein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:14

Teini-ikäisena nauhoitin mutta eipä ole tullut enää vuosiin nauhoitettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 04:34

En nauhoita, mutta mies nauhoittaa vanhoja LP levyjä CD levyiksi. Nykyisin on laitteita joilla saa kaikki aarteet talteen.