Moni meistä selvästi rakastaa kynttilöiden tunnelmaa ja valoa?

Onko tuttu: www.partylite.fi/fi-fi/produ...egory.aspx
Heiltä löytyy aivan ihania tuotteita.

Avainsanat: kynttilä tunnelma valo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 22:11

Kynttilät pimeään aikaan kotona ja takkatuli mökillä kesällä.

Elävä tuli on kaunis katsella.

Hienon näköisiä kynttilöitä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Elävässä tulessa on jotain lohdullista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 20:12

Kynttilän tunnelmavalosta pidän, etenkin tähän pimeään aikaan. Partyliten tuotteet ovat kyllä tuttuja, mutta melkoisen hinnakkaita, ja kynttilöissä osa tuoksuu niin voimakkaalle, etten voi niitä kotiin ajatellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:14

IHANIA,mutta aika tyyriitä.Jokunen vuosi sitten yks mun työkaveri kauppas "edullisesti" 3lyhdyn setin(3erikorkuista valurautaista häkkyrää)johon sisään tuikkua,kynttilää mahdollisuus laittaa.Kaunis kuvio rautapinnojen välistä;mutta läh.kuluineen sikakallis paketti.Luettelossa ei näköjään niitä enää,jotenkin thai-vaikutelmaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:56

Ihania ovat ,poltan jo iltaisin vanhoja kynttilöitä ,ennenkuin ostan uusia.Minulle riittävät vähäksi aikaa ,eivät heti lopu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 11:20

Minä polttelen ja paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2011 - 04:33

Tutta paikka, minulla muutama heidän tuotantoaan oleva jalallinen viinilasia muistuttava tuikkukippo on.