Oletko viime aikoina tankannut tunnetankkiasi?

Itse tankkaan lähes päivittäin,koska asun melkein lapsuuden maisemissa,mun isovanhemmat asui näissä kortteleissa.

Avainsanat: tankata tunnetankkia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 13:02

nyt on ollut niin voimakkaita ikävän tunteita
noita jälkeläisiä kohtaan , et sydän alasta kourasee ..
mutta isommat mummin kullat saapuvat tänään
ja huomenna nuo pikkuisemmat , sit ollan kaik perheet
yhdes koos ja mummi nauttii
tankkaa oikein varastoon sitä ihanaa tunnetta ja niitä halauksia , suukkoja
mitä tulee roppa kaupalla
ne myöskin piilotan tuonne tunteiden muistojen kultakirjaan :)

Lisätty: 04.11.2011 - 13:03

ps. mä jo katson huomiseen noiden tankkauksien kansa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 13:13

Joka mahdollisessa käänteessä.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:25

Päivittäin on tankattava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:50

Päivittäin. Se pitää mielen vireänä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 14:05

Kyllä tankki on huonoinakin päivinä vähintään puolillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 14:47

Minä tankkasin 2 vuotta sitten kun pääsin Helsingin hullunmyllystä tänne syntymäpitäjääni
takaisin. en ole katunut päivääkään. Tapaan entisiä koulukavereitakin 65 vuoden takaa.
Se onnea on, oi verratonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 16:33

Yritän, mutta jostain ontuu hieman. Fiilikset VV:llä on hyvät..siis vuoretteluvapaatunnelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:13

Kyllä useasti. Olen käynyt aika monta kertaa maalla lapsuuden kodissa missä asuimme.Sen omistaa tällähetkellä veljeni.Ei kylläkään asu siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 19:36

Tunnetankki on nyt hieman huonossa kunnossa. Jotain pitäisi tehdä sen korjaamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:19

Luulen kyllä, että täällä Egyptissä saan tankattua kaikenlaiset tunteet tankit täyteen. Tänään olen ruokkinut ja silittänyt kissaa sekä rapsuttanut kulkukoiraa. Odotan tytärtäni perheineen käymään. Siihen asti saan melkein levätä ja nauttia luonnon kauneudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 08:47

Tunnetankki Ok mallissaan on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 04:23

Yritänhän minä.