Mitä kouluja napsut ovat käyneet? Unikoulu, uimakoulu, pyhäkoulu, esikoulu, kansa-/peruskoulu, elämän kiertokoulu...?

Avainsanat: napsut koulussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 11:25

Tanssikoulu ;-)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 10:53

Minun aikanani koulut olivat ala-aste ja ylä-aste.Sitten lukioon ja jatkokoulutukseen kuka mihinkin...Ja toki osa meni yläasteelta suoraan ammattikouluun ja ammattiin.

Koirakouluja olen käynyt koirineni useita ja joitakin myös itse omistajille ja niiden koirille ohjannut : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 10:55

Tuota mainitsemaasi unikoulua en ole käynyt. Muutamia ammattiin johtavia kouluja on tullut myös lisäksi pakerrettua. Viimeisin on Pohjois-Savon Ammatti- ja aikuisopisto josta valmistuin lähihoitajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:41

Oi, monia kouluja on tullut käytyä, mutta vain muutamista olen saanut todistuksen, eli läpäissyt tutkinnon. Mieleisin on ehkä ollut uimaopettajakoulutus, joita on ollut kaksikin. Olin vielä ihan nuori, ja rakastin vesielementtiä. Todistuksista ei ole kyllä ollut minulle paljonkaan hyötyä, sillä koskaan en ole uimaopettajan ollut.
Tanssikoulussakin oli kivaa, sai jopa pokaalin päätösjuhlassa. Tanssiminen olisi kyllä ihan mukavaa, mutta siihen tarvitaan innostunut partneri, ja sellaisia ei nyt ole näköpiirissä.
Kaikkein turhin koulu eli tutkinto on ollut JET, eli johtamisen erikoisammattitutkinto. Ihan tarpeeton minun kohdallani, jäin kolmen vuoden kuluttua sen suorittamisesta eläkkeelle. Ehkä sen varassa jaksoin sitten joten kuten loppuun asti, mutta ajan- ja rahanhaaskausta se oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 12:26

No pyhäkoulusta aloitetaan, leikkikoulu, siitä sitten opintielle kansakouluun ja kansalaiskouluun, ja on noita kursseja tullut erillaisia käytyä ( tunnit niissäkin joten kouluja ovat myös), elämän koulua on käyty ja käydään edelleen aina uutta oppien esim. täällä Napsussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 12:28

minusta paras oli kans tanssikoulu ... ja vähän sama ,kuin hurjattalla
eipäs ole mitään himo partneria täälläkään
mut onneksi muutaman kerran vuodessa tulee tansittamaan minuakin
tuo ukko kulta ...

ei huono ole ollut tämä elämänkoulukaan
en voi eloani moittia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:06

Pyhäkoulua tuli käytyä kolmen eri kirkkokunnan piirissä, piti keräillä kaikenlaisia kalansaaliita ym. merkintöjä, joten lapsiporukalla sitten vaelsimme sunnuntaisin ev.lut seurakunnan pyhäkoulusta, helluntalaisille ja joku kolmaskin kirkkokunta käytiin läpi. Uimakoulukin tuli käytyä ja maisterin paperit sieltä. Sitten normikuviot kansakoulun jälkeen oppariin ja lukioon ja sitten nykyiseen ammattiini johtaneeseen koulutukseen,johon on elämän varrellla tullut hankittua kaikenlaista lisäsuoritetta. Tanssikoulu on käymättä, unikoulu myös, koirakouluun on joskus komennettu, että oppisin tottelevaisuutta, mutta käymättä on. Elämänkoulu on ollut suurin opettaja matkan varrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:56

Kiertokoulu ja vastapäivään:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 15:04

Elämän kietokoulua on tullut kuljettua, sen verran olen koulua käynyt, että leivässä
olen pysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 16:32

Pyhäkoulun kävin ilmeisen huonosti, sillä en nykyään kuulu kirkkoon. Kansakoulu, oppikoulu, lukio ja sen jälkeen ammatti- ja kieliopintoja. Hauskinta oli kuitenkin tanssikoulussa. Uimaan opin itse, joten uimakoulu jäi käymättä, uintitekniikkaa on ollut kyllä mielessä opiskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:23

Oppikoulu oli pyhäkoulu auttajakoulu oli apukoulu ,kansankoulu oli kansalaiskoulu,lyhtyjenkoulu lyseo.Siansakasaa opin savossa.Elämänkiertokoulua on tullut rampattua aika matkaa.Vielä jakkuu.Toivottavasti jos minulta kysytään.Äitienkoulua, emäntäkoulua ,kokkikoulua,tullut siivousalan ammattilainen.Kyllähän niitä tullut lopuutomasti käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 19:32

Elämänkoulu on vielä kesken. Tähän mennessä välitokarissa on kolme L:ää.
Ne sain aineista leikki, laulu ja luistelu.
Kansakoulusta lähtien on tullut erilaisia kouluja käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 21:19

Mikkelin läänin III kiertävä mieskotiteollisuuskoulu. Sieltä on todistus esittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2011 - 22:45

Pyhäkoulu, leikkikoulu, balettikoulu, peruskoulu, lukio, ammattiin valmistava koulu, elämänkoulusta muutama vuosikymmenkurssi suoritettuna ja edelleen olen samaisen koulun penkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 16:23

esikoulu, pyhäkoulu, peruskoulu,ammattikoulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 09:40

Noista vaan yhtä eli kansa-/peruskoulua muutama vuosi, sitten ylemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 04:20

Pyhäkoulua ja elämän kiertokoulua käyn jatkuvasti.