Kysymys naispuolisille napsuille! Kenen kanssa lähtisit tansseihin, jos ehdokkaat ovat nämä:

Sauli Niinistö
Jari Sillanpää
Tommi Evilä
Mikko Leppilampi

Avainsanat: tanssikaverin valinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 10:38

EHDOTTOMASTI Jari Sillanpää! Uskomaton huumorintaju ja varmasti mukavaa seuraa.Ja oma mies olisi varmasti myös levollisin mielin, koska Jarista ei naispuolisille " vaaraa " ole : ) Sitäpaitsi hän on taatusti rytmitajuinen :))

Niinistö : Politiikkaa en jaksaisi kuunnella ja mies vaikuttaa liian viralliselta tanssiseuraksi...

Evilä : Katselisi peiliin koko ajan ja puhuisi ehkä itsensä lisäksi urheilusta,enkä saisi suun vuoroa....

Leppilampi : Noh...Tarviiko tätä edes sanoa? Lähtisi varmaan kesken tanssin tanssittamaan seuraavaa naista...Ja sitä seuraavaa...

Siinä perusteluja!

Kysyjän kommentti

Jarilla ja Saulilla olisi nyt vientiä ja kyllä muillekin näyttää polkkakaveri löytyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 10:56

Sorry..oon niin kranttu etten ottaisi ketään noista kavaljeerikseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:22

Ihan sama missä järjestyksessä nämä ukot ovat,kunhan vie minua hyvin ja taidokkaasti.

Lisätty: 04.11.2011 - 12:31

www.youtube.com/watch?v=tpzV_0l5ILI
esim.tämän tahdissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:44

Jari Sillanpään kanssa, sillä uskoisin hänellä olevan paras rytmitaju. Muutenkin pidän hänestä ihmisenä ja laulujen tulkitsijana. Jari on suosionsa ansainnut! Olen ollut muutamilla samoilla kekkerillä hänen kanssaan, ja vaihtanut mielipiteitä jostakin, jota en tietenkään enää muista. Siis mä tunnen sen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 12:27

Jos nuo on valinnat niin Mikko Leppilampi olsi ehdokas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 12:32

kyl se on Jartzi eli jari sillanpää
jos hän viel vaiks laulaa luikauttais
jonkun biisin yksin minulle ....sillee kuiskaten korvaani
niin... AAH... no sit ovatkin jalat vain kypsää spagettia ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 12:40

Minä menisin vaikken tuntisi Saulin kanssa.Jos olisi Paavo V. ollut luettelossa kyllä menisin hänen kanssaan.Tykkäsin aikoinaan Kekkosestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 12:58

Jaa-a, en heistä kestään kauhiast innostunut, mutta jos tästä listasta on otettava, niin sitten Evilän poika. Jos on yhtä hyvä tanssimaan kuin on suustaan, niin vienti on lujaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:09

Helppo valinta: Sauli Niinistö! Suunsoittajista en pidä! En myöskään tyhjäntoimittajista.
Saulissa on karismaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 15:08

Kyllä se Sauli Niinistö olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 16:57

Girasolilla oli niin hauskat ja asialliset perustelut, että en voi kuin olla samaa mieltä: Jari Sillanpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 19:30

Mein isi yrittää hiljentää minua, mutta sanonpa kuitenkin: ehdottomasti Jarin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:42

Saulin noista valitsisin tanssiseurakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:53

En valitsisi noista ketään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 04:18

Jos noista ehdokkaista olisi aivan pakko valita, niin silloin on tyydyttävä Leppilampeen.