leivotko juhlan kunniaksi?

Mie leivon ainankin yhden kakun.

Avainsanat: kakkua pyhäksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 10:58

Pakasteessa on minullakin jo leivottuna mm. pullaa, karpalokakkua ja piirakoita. Sieltä siis tarpeen mukaan esille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 09:21

Naapuritalossa on kotileipomo, joten leipomukset tulee haettua sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:26

Kyllä Halloween kauhukakku on tekosessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:50

Arabialaisen maustekakun ajattelin leipoa ja ehkä jotain suolaista piirakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:53

Mietin hetken, että minkä juhlan.... En taida leipoa.Leivoin vasta pojan nimppareiksi piirakkaa ja mies pyöräytti pullia.Otan pakasteesta , jos tarvetta tulee. Enkä odota ketään vieraita.Voinee olla, että mennäänkin vielä Mäntyharjun mökille täksi viikonlopuksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:20

Minkä juhlan?Tavanomainen leipäpaketti pitää hakea kaupasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:52

Leivoin eilen pullaa, mutta en kyllä minkään juhlan kunniaksi, vaan ihan kokeeksi kuivahiivaa testailin. Ei meinannut taikina nousta millään. Onneksi sitten paistotilanteessa pullat nousivat vähän. Kyllä kai niitä nyt jollekin tutull edes kehtaa tarjoilla.
Täällä on menossa komipäiväinen Aid-juhla, teurastetaan eläin ja jaetaan siitä muille. En tietenkään aio osallistua mihinkään sellaiseen, vaikka sitä lihaa yritettiin kyllä minullekin tuoda. Minulla on kaappi täynnä ruokaa, joten pysyttelen juhlien ajan täällä kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 12:48

kyllä tässä viikonloppulla juhlitaan isännän pyöreitä ja perhe kokoontuu pitkänpöydän ääreen syömään ja sit kaffittellaan , jotta hiilaritonta kakkupohjaa alan tekemään sekä marjapiirakkaa tai suklaakakkua .. normaali hiilarilliset korvapuustit ovatkin jo pakkasessa niitä sitten lisänä herkkusuille ..
teen ilaksi myöskin pitzaa ja vaikka siinäkään pohjassa ei ole hiilareita
ei ole porukat sitä edes huomanneet.... vaan on ihan pitzan makuista tuokin herkku
niin et sellaiset herkkut täällä aletaan väsäilemään nyt kohta puoleen ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:13

Meillä ei ole mitään juhlia nyt, seuraavat kakut eli yhden kakun leivon jouluksi.
Kotona meillä on vähennetty kaikkien leivontatuotteiden syöminen minimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:50

Pakastepullia ostin ja kypsennän uunissa. Siinä leipomiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 17:02

Skarppailen, joten nisut ja kakut ovat nyt pannassa. Pojan synttäreille leivon kakun ja seuraavan kerran uuden vuoden juhlaan. Joululeivonnaisetkin jäävät, sillä palaan reissusta Joulupäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:29

En leivo mitää, en syö mitään,Juhlikoot jotka katsoo sen tarpeelliseksi.Juon vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 19:28

Huominen on meille ihan normi päivä. Ei siihen kakkua tarvitse, sitä syödään meillä muutenkin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:52

En leivo tällä kertaa yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 04:15

En leiponut tällä kertaa.