Onko sinulla selvillä viikonlopun meny?

Huomenna teen paahtopaistia,lanttukuutioita,perunoita ,paistinliemestä kastiketta,vihersalaattia ja sienisalaattia omista keräämistä sienistä,jälkiruokana on karpalokiisselia mihin lisään jäiset mansikat.Sunnutaina syödäänkin sitten jämiä.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 09:25

Tiedä en mitä laitan ruuaksi, kauppaan pikapuoliin menossa..
Mutta Halloween kakun teen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 09:20

Ei ole vielä selvillä, tykötarpeet ovat vielä kaupan hyllyllä, mutta eiköhän meillä mennä broilerilinjalla, luulisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:59

Tänään syömme eilen tekemääni kanawokkia ja sen seuraksi teen salaattia
Huomenna teen ihanaa marokkolaista lihaptaa (ohjeen sa googlettamalla) ja couscousia + salaattia ja jotain jälkkäriä jota en vielä tiedä
Sunnuntaina suunnistamme äitini ruokapöydän ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 10:55

Jos tästä tulee ihan mökkiviikonloppu, niinkuin nyt näyttää...Varmaan kalaa monessa muodossa ja jotakin muuta hyvää....Ehkä hirven lihaa, jos jahtimiehet menevät kovinkin läheltä tonttia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:02

Tekeillä on juuri lauantain ja sunnuntain ruoka. Uunissa hautuu karjalanpaisti: hirvenlihaa, naudanlihaa ja sianlihaa sekä lanttu- ja porkkanakuutioita joukossa. On puikulaperunoita, bataattilaatikkoa ja punajuurilaatikkoa sekä tietenkin salaatteja ja täytettyjä tomaatteja; sienitäytteellä.
Jälkkäriksi teen puolukkarahkaa. Ruokajuomaksi vettä, piimää ja valkkaria (punaviinin käyttö oli lopetettava)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:26

Vihanneksia kannettu selkä vääränä,maissikananrintoja marinadissa,viinit valittu,mitö muuta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 12:56

lihapullia ovat lapsoset mummilta tilannet .. possunulkofiklettä , savusiikaa ,keitin munia, porkkanalooraa .uunijuureksia ehkä pottumuusia , kermasoosi ja fetajuustosalaatia , punajuurisalaatti , viilikastike käy salaattiin sekä kalan kastikkeeksi jälkkärinä ois kermakakku kaffeet sen seittämän sortin kera ...
tänään iltasella pitzaa ja salaattia jos saunan jälkeen huikoo niin grllimakkaraa tai nakkeja ...

hyvää vikonloppua napsulaiset !
nyt suljen läppärin ja alan töihin taasen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:14

Ei mitään tietoa vielä. Kait sitä jotain täytyy kehitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:49

Tämä viikonlopun menu on meillä "hallituskysymys".

Kokkina noudatan "pääministerin" tahtoa ja siihen ei myönnetä poikkeuslupaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 16:54

Huominen päiväruoka on vielä arvoitus, jotain pakkasesta täytyy katsella. Illalla tarjoamme kaveripariskunnalle kana-aura-ananas salaattia ja palan painikkeeksi valkoista luomuviiniä.

Sunnuntaina tulevat lapset syömään ja silloin on tarjolla suppilovahverokeittoa, kanaviillokkia ja riisiä, jälkkäriksi mansikkarahkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:30

Ostin pitsa tarpeita. En tiedä tuleeko tehtyä.Minä kuuntelen ja katselen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 19:27

Yksin kotona, joten lämmitän tämän päiväistä makkarakeittoa. Sunnuntaina sitten hirvenlihasta jotain yritän saada aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:51

Olen yksin kotona ja laitan itselleni halpaa ja helposti valmistavaa ruokaa.