Oletko jo aviossa vai menetkö avioon 11.11.2011 kello 11.00?

Tämä päivämäärä on nyt suosiossa avioliittoon aikovien keskuudessa ja monet kirkot ja maistraatit suorittavat liuku vihkimisiä kyseisenä päivänä iltana.

Avainsanat: naimissin 11.11.2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 08:35

Sitä minkä jo kerran on tehnyt, ei tarvitse toistaa. Liukuhihnaliitto.... kuinkan sen kestävyyden kanssa lienee.... hyvä ratkaisu tietysti silloin kun ei halua mitään juhlia avioitumiseen liittyen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 08:29

Olen kerran ollut aviossa ja nyt avoliitossa, mutta en aio mennä kyseisenä päivänä naimisiin. Omalla paikkakunnallani tuona päivänä yksi kirkko vihkii ja yksi kukkakauppa sitoo hääkimppuja non-stopina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:18

Juu niinhän tuo luku on...
Mutta avioliitonsatamassa ollaan oltu jo todella pitkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:19

Tuon päivämäärän luulisi pysyvän myös aviomiesten muistissa, heiltähän tuppaa aina tällaiset asiat unohtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:56

Kerran olen moisen liiton kokeillut ja se kerta saa riittää.Ei kiitos.Avoliitto nykyisen kanssa sujuu ja voi edelleen hyvin.En tarvitse vieraan ihmisen lupaa tai aamenta omaan onneeni.

Toisaalta, JOS menisin naimisiin vielä joskus, olisi kätevää ottaa tuollainen päivämäärä, joka on helppo muistaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:03

Avoliitossa ja näyttää sille ettei avioliittoa tulekaan. Kiva päivämäärähän tuo olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:23

Tuli aika nopealla aikataululla...tuskin,pidemmän miettimisen jälk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:45

Rautahäitä juuri vietettiin Saariselällä.

Varmaan tuolle päivälle avioliiton satamaan purjehtivia riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 17:06

Toistamiseen naimisissa eikä kolmatta kertaa tule. Jos asia tulisi ajankohtaiseksi, niin avoliitto olisi paras ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:33

Minä vietän aina onnenpäiviä rakkaani kanssa. Niitä riittänyt ihania ja vielä haluan niitä lisää. onneni kukkuloilla olen niin kauan kun elä ja elämme yhdessä.Ei mitiä hätiä.onni kukoistaa niinkuin nuorella iällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 19:26

Jos joku tulisi ja kosisi, niin menisin. Ehtii vielä hommaamaan hääkoltunkin siihen mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 20:49

En ole avioliitossa vaan avoliitossa miehen kanssa jonka kanssa tuli vuosi täyteen.Naimisiin ollaan menossa,mutta ei pidetä kiirettä vaan kaikki ajallaan päivä kerrallaaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2011 - 04:14

En ole aviossa, enkä mene.