Minkä asian haluaisit selvittää?

Elämässä on epäselvyyksiä jonka haluaisimme selvittää, mikä on se minkä sinä haluaisit pois päiväjärjestyksestä?

Avainsanat: epäselvyys päiväjärjestys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 02:00

Päivä kerrallaan, vailla huolia vaellan.

Tänään

Jokaisessa viikossa on kaksi päivää,

joista emme koskaan saisi olla huolissamme.

Kaksi päivää, joita ei saa rasitaa

pelolla eikä epäilyksillä.

Toinen päivistä on eilinen erehdyksineen

ja huolineen; virheineen ja vikoineen;

suruineen ja tuskineen.

Eilispäivä on ikuisiksi ajoiksi vetäytynyt

pois vaikutuspiiristämme.

Kaikki maailman mammonat

ovat riittämättömiä tuomaan takaisin

eilistä.

Emme voi peruuttaa yhtään tekoa

jonka olemme tehneet; emme voi pyyhkiä

pois yhtään sanottua sanaa.

Eilispäivä on vain yksinkertaisesti

ollut ja mennyt.

Toinen päivä on huominen.

Se on yhtä kaukana kuin eilinen.

-Saavuttamattomissa.

Huomisen aurinko nousee joko

loistavana tai pilvillä verhoittuna.

Mutta se nousee!

Meillä ei ole osuutta huomispäivään

ennen kuin aurinko nousee,

sillä huomista ei vielä ole.

Näin meille jää vain yksi päivä.

Tänään.

Elä siis ja nauti tästä hetkestä.

Nyt on tänään.

Tee sille jotain ennen kuin siitä tulee

eilinen.

Lähteet:
Täältä löysin eijah.vuodatus.net/blog/2205...23/tanaan/

Kysyjän kommentti

Kiitos, voiko tuon kauniimmin sanoiksi pukea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 00:48

Mikä on elämän tarkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 04:45

Nyt alkaa olla ajankohtainen tehtävä selvitellä, milloin koittaa virallinen eläköitymisajankohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 06:32

Tällä hetkellä ei ole sellaista asiaa tai tehtävää. Nautin nyt tästä vuorotteluvapaalla olostani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 06:49

Sen että miten tähän on tultu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 07:07

Nykyisen elämän tilanteen..että onko vielä mahdollista,että asiat muutuisi parempaan suuntaan...mutta sitä ei voi kukaaan selittää tässä tilanteessa..aika näyttää miten tulee käymään..Toivotaan parasta,ja pelätään pahinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 07:53

Näen tässä pitkässä elämässäni kiitosmieltä mennyttä kohtaan. On siellä ollut varjoisia notkoja ja onnenkin kukkuloita. Elämä on arvaamaton, kaunis ja vastustamaton.
Mitäköhän minä nyt haluaisin muuttaa Elämä on kaunis ja vastustamaton.
Elämän muutosvaiheet, merkkivuodet ja juhlapäivät ovat pysähtymisen ja arvioinnin paikkoja.
Millaista on elämäni. Tässäkö on onneni ja päämääräni.
Vai onko aika hidastaa ja muuttaa suuntaa? Osaanko kuunnela itseäni.
Kuinka nopeasti kuin hiekka aika valuu käsistäni, se ei ole vain sarja perättäisiä jaksoja.
Jo syntymässä saamme erilaisia lähtökohtia elämälle, vastaassa voittoja ja tappioita.
Vuodet ovat opettaneet minulle kärsivällisyyttä ja nöyryyttä.

Hyvyyden kokemukset armo ja anteeksiantamus rohkaisevat uuteen.
Hyvät muistot kantavat eteenpäin.Vain silmänräpäyksen kestää tämä hetki ja siinä on koko elämä.
Niin nyt on elämäni päivä. Mihin vertaan sitä? Se on juhlapäivän tyyni himmeä olotila.
Näen kotikoivun taipuvan tuulessa, vaikka se kaadettiin jo vuosia sitten.
Näen äidin lieden äärellä, ja isän istumassa kirvesvartta vuollen, vaikka hautajaisista on jo kauan.
Tunnen lapsen mielen ja ensitunteet, vaikka omat lapseni ja lapsenlapseni ovat jo aikuisia.
Muistot säilyvät ja tekevä tunohdetusta totta kuin
niiden syli olisi taas edessäni.
Onni on sitä kun ei näe , kaikkea kerralla, ei alkua ei loppua, eikä syytä ja seurausta, näkee vain tämän elämän väkevän värin.

Ei minulla ole mitään poispantavaa elämästäni ja minulla on kalliit muistot, joita en ainakaan antaisi
pois.

No tietysti sairauteni antaisin pois, mutta nekin näen itselleni siunauksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:25

Ei ole mitään mikä kaipaa selvitystä. Kun asiat selvittää ja hoitaa silloin kun ovat ajankohtaisia, välttyy jälkiselvittelyiltä.
Tulevaa ei kukaan tiedä tarkkaan, sekin kuuluu elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:35

Tällä hetkellä haluaisin saada asuntoni myytyä, se slventäisi tilannetta omalta osaltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:15

Tällä hetkellä ei ole mitään selvitettävää ainakaan nyt kun muistelen..
Yleensä tartun tuumasta toimeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:56

Kaikki tuntuu ihan liiankin seesteiseltä. Olen Luojani pikkuvarpunen, joka päivä hän antavi einehen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:28

Onnellisella oloneuvoksella ei suurempia huolia ole. Antaa hevosen murehtia, koska sillä on iso pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 18:53

Ei ole epäselvyyksiä En halua sellaisia.Kävimme viikonalussa justiin niitä selvittelemässä. Toiset on suoraselkäisiä ja vastaa asioiden hoidoista, toiset luikertelee.Joskus tuntee pieneksi ihmiseksi mutta joskus onni potkii .Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:33

Mulla on paljon selvittämättömiä asioita, mutta mennään hissukseen päivä kerrallaan.