Miten tai millä aineella saan hiukseni pysymään kiharalla ?

Mulla on melkein hartioille ulottuva tukka ja siinä permis.Haluaisin sen pysyvän kiharalla, ettei
tarvitsisi aina föönata tai laittaa paplareita pesun jälkeen.Jos annan sen sellasenaan kuivaa,
se on aamulla hirveen pörrössä ja kova homma töihin lähties alkaa sitä jotenki laittaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 00:05

Kysyhän kampaajaltasi siihen sopivia shampoita sekä hoitoaineita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2011 - 04:35

Kyllä minäkin kääntyisin kampaajan puoleen saamaan vinkkejä, itselläni on ollut jo vuosia lyhyt tukka ilman permiksiä, joten kiharapilven pysyvyydestä ei ole omakohtaisia kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:19

ei ole vuosiin ollut permiksiä hoidettavana, vaan lyhyt tukka on niin helppohoitoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:19

Noista tekokiharoista on parasta kysyä kampaajalta.
Itselläni on luonnonkiharat hiukset ja niitä osaan hoitaa ja huoltaa kysymättä keltään, lähinnä on ongelmaa siitä että harva kampaaja osaa ne leikata sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:37

Paras keino on juuri tuo, että annat sen kuivua itsekseen ilman fööniä ja siten, ettet mene märällä tukalla nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:13

Kampaajalta saat oivat tuotteet...
Mutta jos kumminkin haluat marketeista shapoota katsella niin siellä on myös aineita joissa lukee käsitellyt hiukset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 11:30

Noin sata vuotta sitten löysin mun kampaajan,joka leikkaa itsepäiset luonnonkiharat mallille,itse toisinaan lisään kiharoivaa purkista,mutta yleensä Rölli-luukki on helpoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:23

Hiuslaadusta kiinni koko juttu. Toisilla onnistuu ja toisilla ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:28

En osaa antaa neuvoa, kun on tiedä kiharan hoito ohjeita.