Matkustatko sukuloimaan tai muuten vain nyt tulevana juhlapyhänä,vai vietätkö sen työssä tai kotosalla.

Me teemme sukulais vierailun eikä tarvitse matkustaa pitkälle.Sunnuntaina tulee meille sitten naapurit kahville.

Avainsanat: sukulaisiin matkalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 22:03

Kotioloissa menee tuleva viikonloppu, töitä vielä huomenna, sitten vapaalle pyhien ajaksi. Hautuumaakierros tulee varmaan tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 21:38

Kotioloissa. Olimme justiin viimeviikon perjantaina menimme ,sunnuntaina tulimme, sieltä punkaharjun vuoriniemessä.Oli kiva reissu kävimme muikkuja narraamassa.Paistoimme ja hyviä olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 22:04

Lauantaina lähden Helsinkiin miestäni katsomaan sairaalaan.Sunnuntaina meininki kutsua lapset syömään seurakseni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 23:35

Lauantaina tulee tuttavapariskunta vierailulle ja sunnuntaina järjestämme perhepäivällisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.11.2011 - 23:37

kotona tyttären ja elukoiden kanssa, ehkä kyläreissu jompana kumpana viikonlopun päivänä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 00:02

Koko viikonloppu menee töissä. Lauantaina on aamuvuoro ja sunnuntaina iltavuoro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 00:04

Normipäivä se minulle on. Isäntä menee kantturajahtiin ja minä teen kotihommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 06:35

Ilmeisesti kotosalla hyvää ruokaa laitellen, ainakin minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:20

Kyllä se minulla kotikonnulla menee. Hautausmaakäynti on tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:29

Käymme miehen synnyinpaikkakunnalla, hautasmaakäynti myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:38

Äidin luona ja isän haudalla käyn. Samalla reissulla käyn tervehtimässä veljeäni ja vaimoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:17

Kyllä ihan kotosalla pysytään, huomenna on yhdet 60v juhlat siellä täytyypi poiketa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:22

Kotioloissa sitä aikaa vietellään. Mtkustaminen on mielessä aina. Ei tiedä koska osuu kohdalle sopiva lähtö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 22:58

Ihan normipäivä,tulee oltua kotosalla ja lenkillä käytyä...lepopäivä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:26

Aikomus oli olla kotosalla, mutta sairaalassa tuli oltua.