Millä saa hajun pois?

Tein tossa maanantaina makarooni-spulipataa ja edelleen koko 35 neliön ullakkohuoneistoni tuoksahtaa sipulikeitolle vaikka ikkunakin on ollut lähes yötä päivää auki. Vinkkejä hajun poistoon? Ilamstointi laitetta ei ole...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 03.11.2011 - 23:40

muutaman tupakan kun poltat niin saat uuden hajun, vaikkakaan ei taida olla parempi ;)

Kysyjän kommentti

Hahaa,ekana tulikin tämä mieleen :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 19:31

Onko sinulla etikkaa,jos sitä löytyy niin kaada sitä laakeaan kulhoon ja anna olla,etiika on aika hyvä hajun poistaja.Toinen konsti on kynttilöiden polttaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 19:44

Pikkusuihkaus vaniljan tuoksuista enkelin pissaa suihkauta huoneeseen, luulen , että haju katoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 20:13

Laita uunipellille leivinpaperin päälle mausteita ja uuni miedolle lämmölle.Kanelia ja kaardemummaa nyt ainakin.Tulee samalla pikkujouluinen tuoksu : )

Myös kynttilöitä polttamalla saat pahoja hajuja pois. Onnea kokeilulle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 20:39

Hajukynttilöitä polttamaan ja jos sulla olis jotain muuta uunipannulle muhimaan vaikka vaniljaa,
kuka haluaa pikkujouluisia tuoksuja nyt syksyllä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 21:40

Tuoksu kynttilöitä polttele. Siitä tulee tunnelmaa. Mutta älä kämppää polta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2011 - 00:03

Hyvän ruuan tuoksu ei ole pahaksi. Suihkuta wc-raikastetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 06:38

Nuo maustetuoksut olivat jo hyviä vinkkejä sinulle. Minulla on pienissä pulloissa niitä tuoksuöljyjä ja laitan muutaman pisaran tuikkulyhtyyn. On mansikan, piparkakun ja vaniljan tuoksua. Hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 07:17

no tota noin ota semmonen sikari ku winston churchill käytti ja polta se loppuun ,niin eiköhän hajut tokene.tilalle uhkea sikarin hienotunut tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:39

Tuuletus on paras ja jos sekään ei kerran auta, niin kunnon siivous jollain raikkaan tuoksuisella pesuaineella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:41

Tilassa ei luonnollinen ilmanvaihto toimi. Vaikea juttu, en osaa neuvoa.
Enkelinpissa, saako sitä kaupasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 09:24

Tuoksulyhdyt, tuoksukynttilät... ovat oivat.. ( itse käytän tuoksukynttilöitä)
Mutta mausteet uunipellillä kiva juttu tuo pitääpi itsekin testata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 13:21

Leivo tuoretta pullaa, niin tulee ainakin paremmat tuoksut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:25

Kyllä ne tuoksut kaikkoaa, kun laitat seuraavan kerran ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 15:12

Tuoksukynttilät olisi minunkin ehdotukseni, mutta tuo mausteet uunipellillä tuntuu todella kokeilemisen arvoiselta.