Lopun alku Kreikassa?

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...1111101207
Mahtavatko pankit enää maanantaina avata oviaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 13:09

Rahalla on kaksi puolta! Ettekö aamulla kuunnelleet TV3:n "mediakokin" terveisiä Englannista?
Siellä on viisas kirkonmies mennyt mielenosoittajien joukkoon heidän puoliaan pitämään näin G8 maiden rahakokouksen alla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2011 - 11:58

Toivottavasti ei sentään, mutta huonolta näyttää. Uskomaton temppuilija tuo Papandreou, mielikuvitukseni ei riitä ymmärtämään hänen ajatuksenjuoksuaan. Lyö pokerissa kyllä kaikki tietämäni poliitikot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 12:50

Kyllästymiseen asti Kreikka ja tukipakettia sekaan karppaamista, johan on soppa.
Minun puolestani tuollainen vehkeilijä saa olla muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 13:33

Pakokauhu valtaa ihmiset...
Mutta nyt Kreikka on kaaoksen vallassa jo muutenkin ja kansa vielä kapinoi, joten siksi kysyvätkin nyt kansalta, onko oikein mene ja tiedä, sen näkee sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 14:32

Rikollisuuskin lisääntyy. Se mikä varmaa. Mutta jossain on ne kreikan rahat ,mutta missä. Kovia ovat tuhlaamaan.Kuka on ottanut suurimmat potit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 15:39

Niin makaa, kuin petaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 16:33

Vain Kreikka voi auttaa Kreikkaa,nyt on huippupäättäjien keskityttävä muihin Etelä-Euroopan kriisimaihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 18:04

Kriisistä kriisiin purjehtii Kreikka-laiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 18:09

Kiire on, jos omansa haluaa pois. Saa jopa vielä euroinakin.
On kysymyksessä lopun alku tai alun loppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 23:48

Tiedä häntä, mutta minusta tuli entinen Kreikka-fani. Minä en rahojani siihen maahan enää vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 00:13

Odottakaahan, mitä vielä näemmekään !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 08:44

Pahalta näyttää, hulluksi mennyt meno Kreikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 19:19

Huonolta näyttää.