Maistoivatko toiset Ahvenamaalaisia Loboja . Niitä oli myynnissä markkinoilla Lappeenrannassa ja Imatralla.

Minä pääsin maisteleen ja hyviä olivat .Imatran markkinoilta sunnuntaina .Olimme sillä suunnalla, Vuoriniemestä tulimme juuri pois Hämettä kohden ,sillä reisulla sain omenaa.Empäs osanut arvata.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 22:25

Kun tietäisi mitä ne ovat, niin voisi vaikka maistellakin jos sellaisessa paikassa poikkeaisi, missä niitä myydään.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille. Menehän joskun syksyllä omenaaikaan markkinoille ja kysy hyviä Loboja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2011 - 20:36

Kyllä maistoin,kun ostin niitä markkinoilta ja hyviä ovat minustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 21:52

Minäkin ostin näitä Loboja ja kyllä olivatkin maukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 22:16

Harvoin syön omenia, mutta Loboja olen maistanut ja tyodella hyviä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 22:54

Täällä Pohjanmaallakin on ollut myynnissä samoja Loboja ja ostimme niitä joku aika
sitten. Olivat todella maukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 07:16

Ne ovat niin maukkaita ja raikkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 08:43

Olen pari kertaa ostanut loboja ruokakaupastani. Eivät ole niin maukkaita ja "pehmeitä" kun Evat.
En ole varma olivatko lobot ahvenanmaalaisia vai mistä tulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:25

Eipä ole moisia tullut koskaan maistettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:51

Jaa mitä ovat lobot, en tiedä, onko joku omenalajike, en tietääkseni ole maistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 17:07

Hyvä on lajike, ehkä paras ja mehukkain.

Makuasoista ei kannata kiistellä, mutta Loboja ostan jos tarjolla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2011 - 10:05

Maistuvaisia ovat, olivatpa sitten Ahvenenmaalta tai muualta kotoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:41

Hyviä ne ovat.