Joko kasvatatte perunanne ilmassa?

www.tekniikkatalous.fi/innov...715158.ece

Avainsanat: mukuloiden määrä jopa kymmenkertaistuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2011 - 11:07

Kaikkee ne suomalaisetkin keksii.

Kysyjän kommentti

siemenperunaa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2011 - 11:25

Juuri luin Maaseudun tulevaisuudesta ko. uutisen. Hieno keksintö...pitäisiköhän ensi keväänä laitta Onnelaan ilmapottuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 11:59

Kokeile nyt Mariaana uudistusta, saadaan kuulla kuinka onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 12:27

Minä noukin omat pottuni kaupan juureslaarista, kasvakoot missä tahtovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 13:19

Niin kuin peruna niin ihminen työntää mukulansa kovaan maahan-sanonta ei sitten menetelmän ylesityessä pidä paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 13:30

Meillä ei aivan vielä kasvateta perunoita ilmassa sillä oma versiomme kyseisestä kasvatusmenetelmästä on vasta aluillaan. Saadaksemme sen toteutettua tarvitsisimme sille vielä henkilön joka keksisi ilmakasvatukseen Suomen siemenperunakeskuksen ideasta poikkeavan systeemin, hankkisi viljelyyn tarvittavat tilat ja rahat ja huolehtisi, että viljelytuotos olisi huppuluokkaa, ylittäisi kilpailijoidemmekin tuotoksen.. Lisäksi hänen olisi saatava kasvaneet perunat myytyä mahdollisimman korkeaan hintaan mahdollisimman nopeasti mahdollisimman monelle ostajalle ilman, että meille itsellemme tästä tulisi missään prosessin vaiheessa kuluja, tai töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 14:13

Ens kaudella tää kokeilee aeroponista pottua,soon vissi se!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 16:50

Nyt ei sitten enää tiedä onko potut kasvaneen pellossa vai ilmassa,miulle sinäänsä ihan sama,kunhan on pottuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 17:43

En kyllä ilmassa enkä ilmaiseksi perunaa kasvata.Toiset tehkööt tuon prosessin. Kyllä kehittelyyn vielä aikaa kuluu.Minä vaan vahaan malliin pistän talliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 18:22

Mun potut tulee kaupan hyllyltä, missä lienevätkin sitten kasvaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 19:10

Mitä eroa on perunalla ja tuhmalla pojalla?
Peruna on kasvatettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:55

Eipä mulla katossa potut roiku... ihan tulee ostettua noita jotka maassa muhivat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:37

En, ihan vielä.