Oletko ennen törmännyt tällaisiin varsin visaisiin ja vaikeisiin ongelmiin?

Hyvä tekninen tuki

Päivitin viime vuonna Tyttöystävä 1.0 -ohjelman Vaimo 1.0-ohjelmaksi.
Pian huomasin, että ohjelma alkoi käyttäytyä odottamattomalla tavalla.
Se ryhtyi tekemään lapsia, mikä vei valtavasti kovalevytilaa ja koneen
resursseja. Tällaisesta ilmiöstä ei ollut ohjekirjassa minkäänlaista mainintaa.
Lisäksi Vaimo 1.0 asentaa itsensä kaikkiin muihin ohjelmiin ja käynnistyy aina,
kun kone ladataan. Se on ryhtynyt valvomaan kaikkia muita järjestelmänosia.
Sellaiset ohjelmat kuin Pokeri-ilta 10.3 sekä Kaljaretki 2.5 eivät enää
toimi, vaan kaatavat järjestelmän aina kun niitä yrittää käynnistää. En
voi näköjään myöskään poistaa Vaimo 1.0:aa tietokoneeltani. Olen ajatellut
siirtyä takaisin Tyttöystävä 1.0:n käyttöön, mutta Vaimo-ohjelman
yhteydessä päivitys ei toimi. Voitteko auttaa minua?

T. Nimim. Epätoivoinen
----------------------------------------------------------------------
Hyvä nimim. Epätoivoinen:

Tämä on yleisimpiä ongelmia, joista miehet valittavat, mutta kysymyksessä
on täydellinen väärinkäsitys. Monet päivittävät tyttöystävän Vaimoksi
luullen, että se on pelkkä hupiohjelma. Vaimo 1.0 on kuitenkin käyttöjärjestelmä ja
se on suunniteltu pyörittämään ja valvomaan kaikkia muita ohjelmia.
Varoitus!! Älkää yrittäkö poistaa Vaimo 1.0. Siitä syntyy yleensä
katastrofi. Jos teette niin, saattaa kiintolevynne ja/tai levykeasemanne
tuhoutua. Ette voi palata takaisin Tyttöystävä 1.0 -ohjelmaan, sillä vaimo
1.0 ei ole suunniteltu tekemään sellaista. Jotkut ovat yrittäneet asentaa
Vaimo 2.0, mutta se aiheuttaa enemmän ongelmia kuin alkuperäinen
järjestelmä. Katsokaa käsikirjasta kohtaa Elatustuki. Jotkut ovat
yrittäneet asentaa Tyttöystävä 2.0:n pyörimään taustalla, mutta Vaimo 1.0
yleensä saa sen selville ja kone ilmoittaa järjestelmävirheestä. Jotkut ovat
yrittäneet asentaa myös sellaisia ohjelmia kuin Avioero tai Syrjähyppy, mutta heidän
koneisiinsa on sen jälkeen ilmaantunut hankala virus. Ehdotankin, että
pidätte Vaimo 1.0:n ja yritätte sopeutua tilanteeseen.
Kehotan teitä myös lukemaan ohjeista kohdan, joka koskee yleisiä
suojausvirheitä (YSV). Teidän on otettava vastuu kaikista virheistä ja
pulmista, joita ilmaantuu. Paras tapa on painaa heti ohjelman
Anteeksi-painiketta, jos järjestelmä menee jumiin. Järjestelmä toimii
hyvin niin kauan kuin otatte vastaan kaikki syytökset, joita YSV esittää.
Vaimo 1.0 on hieno ohjelma, mutta se vaatii jatkuvaa ylläpitoa.

Toivotamme onnea!

Tekninen tuki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2011 - 11:50

Nuo on niin pahoja ongelmia ettei kukaan ulkopuolinen voi auttaa systeemin kaatuessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2011 - 02:01

Eikö sinulle ole kukaan sanonut, että "ÄLÄ AVAA EPÄMÄÄRÄISIÄ LINKKEJÄ"?
Paraskaan virustorjunta ei auta, jos avaat itse portin viruksille.
Se, mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, ei useimmiten sitä ole.

Yleensäkään ei kannata hankkia mitään uutuuksia, vaan odottaa niin kauan, että joku muu on sen sisäänajanut ja saanut maksaa uutuudenviehätyksen lastentaudeista.
Tulee huomattavasti edullisemmaksi hankkia vähän käytetty, kuin aivan uusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 05:49

yhdyn papitiin - älä avaa linkkejä, saati mene mukaan hullutuksiin että tässäpä oiva uusi ohjelma. kaverillakin on ja pitäähän mullakin olla.
olen kuullut että tästä on olemassa jossakin toinenkin versio - poikaystävä 0,75 jonka voi päivittää aviomies 1,0 ´aan. vähän epäilyttää. en taida itse uskaltaa lähteä moiseen.

mitä enemmän hehkutetaan, sitä ruosteisempi on kun kiillon pyyhkii veke :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 07:48

Nyt taas on onttopohja keksinyt sellaisen jutun, että mummu täällä Kaanaan korvessa ei pokaa siitä mitään muuta kuin vaimoja on vaihdettavaksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 09:16

Onneksi minun koneellani ei ole tuollaisia käyttöjärjestelmiä. On vain puoliso 2, joka pysyy piilossa, ellen klikkaa sitä esiin. Näin on naisilla helpompaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 09:43

Paina vaan TYKKÄÄN,äläkä kommentoi mitään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 11:17

Vanhassa vara parempi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 11:07

Tuo niin paha ongelma onni ettei ole meidän koneeseen iskenyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 22:18

Olen aina hieman pelännyt näitä aparaatteja. Ja hyvä niin - tuon perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:35

Kaikkia linkkejä ei tarvitse avata.