Olen saanut nuorisolta nimimerkin"rautamummo"Toivon mukaan jaksan olla edelleen???????????????

Vaikeuksista huoilimatta haluan olla "rautamummo..
Ihanaa aina kuulla huuto meidän nuorisolta rautamummo..se antaa aina iloa elämään..

Avainsanat: rautamummo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2011 - 08:00

Hyvä juttu rautamummo", koita sitten vastata nuorten huutoon.
Älä päästä itseäsi ruosteeseen.

Lisätty: 13.11.2011 - 13:21

Kiitos käytäjille valinnasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2011 - 00:02

Rautamummollakin on selkäranka,älä vedä "kansallisteatteria" liikaa...Tsemppiä kuitenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 01:24

Ota tästä esimerkkiä:Teräsmummo & lapio: koko maa ilman nettiyhteyttä!

www.tietokone.fi/uutiset/ter...tiyhteytta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 09:51

Rajansa kaikella ja annat aikaa nyt itsellesi ja odotat muitten rauta otetta sinun hoivaamiseen.Sinäkin saat olla heikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 11:10

En ihmettele nimitystä, kun olemme saaneet lukea, mitä kaikkea sinulle on sattunut ja mihin olet osallistunut. Muista kuitenkin, joka paikkaan ei tarvitse "revetä" ja pidä huoli myös itsestäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 11:13

Kuvaava nimitys kaikkien vaikeuksiesi jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 12:10

Rautamummot rulettaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 18:13

Kokemuksiisi nähden melkoinen rautamummo olet!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 20:31

Liisukalle malttia, maltti on valttia. Itsekkin joskus luulin rauta mummoksi ,mutta empäs ollutkaan. Piti turvautua omiin ihaniin tekemisiin ja olla rauhassa hiljaa. Jolla taasen jaksoin.Ihminen on ihminen. Elävä olento maanpäällä.Ihania tsemppaamisia noilta nuorilta tulee, ne on niin voimakkaita ja elämänhaluisia. Miksipä ei niistä nauttisi ja ne meistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:39

Jaksamista ja iloista torstai päivää Sinulle...
Rautamummokin saa joskus herkistyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 22:10

Onnea tittelistä, mutta ethän silti usko siihen. Rajansa on sinunkin kestämisellä. Tsemppiä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:34

Onnea, nimi on oikein hieno!