Mistä voi tulla tunne,että joku on selän tana,vaikka olen yksin??

Lisätty: 01.11.2011 - 23:01

Alanko jo näkemään harhoja??

Avainsanat: tunne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2011 - 21:46

Toisen läheisyys, johon kaikki olemme tottuneet.Kun toinen vielä sairas ja pois kotoa. Tulee varmasti liikaa mietittyä ja väsyttyä. Herkistyy omille ajatuksille ja hyvä henki kulkee mukana. Olet aika piippuun vetänyt itsesi. Koita vaan nukkua jos saat levättyä. Kyllä voipi harhojakin tulla ei mikään ihme .

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 23:31

Tilaa kotiisi oma hyväntahtoinen kotitonttu. Tonttu katsoo perääsi, ettei käy köpelösti.

kotitonttu.net/2011/08/19/kotitontut/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 23:43

Saattaapi olla oma mielikuvitus joka tekee tepposet !?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 23:53

Ehdottaisin myös mielikuvituksen kepposia,viehättävä ajatus tilata opoy ehdottama Albert,miksei?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 02:18

Olet tainnut nukkua huonosti?
Unen ja valveilla olon raja on häilyvä. Ihmisen vireystila vaihtelee täysin pirteästä koomaan ja mitä väsyneempi ihminen on, sitä häilyvämpi tuo raja on.
Hyvin nukutun yön jälkeen kaikki asiat näyttävät ihan toisenlaisilta, kuin illalla rättiväsyneenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 05:54

se on se henki joka sinua katselee. tai suojelusenkeli. tai tonttu näin joulun alla.
ota iisisti - jos et ole tehnyt mitään tuhmaa juuri silloin (pihistänyt keksin purkista) ei hätää !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 08:02

Älähhän hättäile. Ne ovat niitä hyviä henkiä, jotka seuraavat meitä.
Joskus aivan tulee koskettava tunne, tuttu juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 08:03

Joku selän "tana".... siinä on katsottu liikaa TV:tä ja mielikuvitus lähtenyt liikkeelle. Tai sitten ylirasitus ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 09:54

Et ole pöljäksi tulossa,vaan sinulla on tuntomuisti, eikä mikään ihme olettehan olleet aviossa kymmeniä vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 11:11

Tuo tunne liittyy kaipaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 12:10

Juu, varjo voi olla takanasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:36

Ei kumminkaan pelkäämistä, ajatuksia sinulla ja tunnetta mukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 22:16

Minun tuntemukseni takia täältä lähetettin valoon maanläheinen vainaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:33

Mielikuvitus tekee joskus tepposia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2011 - 20:29

Aistit vain ovat herkkänä.