Kuka oli Tarja Halosta edeltävä nainen Suomen hallitsijana?

Avainsanat: 1700 luvulla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 19:36

Ei Halonen mitään hallitse.
Olisko ollut joku Katariina Jagellonica. Silloin elimme Ruotsissa.
Ulriika Eleonoora s.1688 1719-1720 k.1741 Wiki

Lisätty: 02.11.2011 - 10:27

Näin euroaikaan Suomen Pankki on turha laitos. Eikö ne direktiivit tule suomalaislle Brysselistä?

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Luette...hist%C3%A4

Kysyjän kommentti

Ulriika Eleonoora 1718. Kovimpa Te Tarja Halosta alaarvioitte, kyllä hän kuitenkin korkeimmalla
pallilla istuu nyt. Lakki menisi kouraan alta aikayksikön jos sattuisitte tapaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 01.11.2011 - 22:55

halonen on hallinnut suomen pankkia mielin määrin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 03:09

Venäjän vallan aikana Katariina II, myöhemmin Katariina II Suuri, (ven. Екатерина II Великая, 2. toukokuuta 1729 Stettin – 17. marraskuuta 1796 Pietari) oli Venäjän keisarinna 1762–1796, Romanov-sukua avioliiton kautta.
fi.wikipedia.org/wiki/Katariina_II
Ei ollut turhan tarkka tavarastaan...

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Luette...hist%C3%A4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 07:07

Katariina Suuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 10:26

Venäjän vallan alaisuudessa silloin oltiin. Katariina Suuri (keisarinna).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 08:51

Halonen on pistänyt nokkansa sinnekin mihin se ei kuulu ja sen kautta on tullut lakimuutos jonka mukaan presidentin valtaoikeuksia on kavennettu. Suomen Pankkiin ja myös eräisiin virkoihin on nimittänyt kavreitaan välittämättä pätevyydestä.Kaikki loppuu aikanaan...
Katariina Suuri sitä edellinen vaiko joku ruotsalainen, en ole varma. Todennäköisesti Katariina.
Nimitystä hallitsija käytetään muuten vain jos on kruununperimysjärjestys, Suomi on tasavalta, ei kuningaskunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 10:45

Katariina Suuri oli aikoinaan...
Mutta mitä Halonen hallitsee hyvin heikosti mitään, on vaan Suomen keulakuva...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 21:54

Taisi olla Katariina Suuri, mutta silloin emme olleet itsenäinen valtio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 12:23

Katariina Suuri.