Me vietämme tänään taas jonkun ihmisosan kohdalta mainittua päivää. Kaikille ruokavalioita riittää. Ei välttämättä laidutusdietti?

Itse enkuulu näiden joukkoon, mutta onko napsulaisissa sellaisia.

Avainsanat: eläimet rauhaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 11:00

Avainsanoista veikkaan että tarkoitat kasvissyöjien päivää - vai onko edes sellaista.

Kysyjän kommentti

Kiitos tuutikille, se oli kasvisyöjien päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 11:26

Verotietopäivää;
www.vauva.fi/keskustelut/alu...verotiedot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:50

Ihmisosan.... ihmisen osan.... vaikeata päätellä tuosta mitä tarkoitetaan.
Olisko kuitenkin kyse väestönosasta, tuntuu loogisemmalta? En tiedä mistä päivästä on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:51

Nyt tipahti tämä tyttö kärryiltä... Jatkuva "dieetti " kuitenkin päällä.Eli terveellistä ruokaa säännöllisesti ja lautasmallin mukaan :) Herkkuja tietysti vähemmin ja liikuntaa enemmin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:54

Pihvi on pihvi, kahvi on kahvi ja konjakki on konjakki.

Viettäköön päiväänsä vihanneksilla jos niin haluavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:33

En ihan noihin kasviksiin ole tottunut kuin lisukkeena joten pelkkää kasvista ei löydy listaltani yksinään..
Hernekeitto on ainoa joka menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:38

Ohraryynipuuropäivä oli täällä. Täytyy olla keveitäkin päiviä välillä, kun tuon painon kanssa on ongelmia. Lieneekö sitten joku kasvissyöjien päivä???Ilmankos tekee kauheasti mieli prinssi-nakkeja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:05

Kasviksia on lisukkeena, mutta ihan pelkillä kasviruuilla en enää ole, nuorena tuli sekin kokeiltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 21:33

Liha se on mikä tämän muorin tiellä pitää. Toki lisukkeeksi kasvikset kuuluvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 04:07

Lihaa sen olla pitää.