Onko VW-konsenin pelit kovia lisääntymään?

Turuntiellä - poliisikin säikähti
www.iltasanomat.fi/kotimaa/r...48470.html

Avainsanat: härskiksi on homma mennyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 14:16

Eipä taida onnistua uskoisin kumminkin että nuo tehdään autotehtaassa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 12:02

Tuota ei ihan äkkiä tapahtuvaksi uskoisi, jollei kuvaa olisi.Aprillipilaksi ja järjestetyksi kuvaksi veikkaisin...Mutta taisi aito juttu olla ja hurjan puoleinen.ONNEKSI suuria vahinkoja ei sattunut....Aika fagiiri kuski kyllä ollut, joka autonsa toisen alle noin "siististi" runttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:05

Kaikki on näköjään liikenteessä mahdollista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:52

Ovat urospuolisia autoja, koska noin ovat asettuneet:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 15:39

Suomen markkinoillehan tuon VW on jo osuva, miten olisi jos muillekin markkinaan-alueille nimi sovitettaisiin paremmin. USA: n ja Kanadan markkinoille VW Transporter "ASSFUCK", ASG: n markkinoille VW Transporter "ARSCHFICK" jne. Volkkarillahan oli Jo 60-luvulla hippien suosima VW "kleinbus", josta Tuli sitten 80 ja 90-luvuilla surffareiden ja muidenin hörhöjen suosikkin. Wv on muuten Suomessa ali arvostettu merkki, josta olen täysin eri mieltä. Moottorit ovat ainakin umpiluuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:04

Pienen tilan parkkivihje....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 04:07

Voi, voi, ikäviä aina nämä kolarit.