Onko sinulle laitettu kortisonipiikkiä lihakseen?Saitko avun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 09:14

Minulle on laitettu useta pistoksia kortisoonia lapaluun alle ja olkapäähän.Olen useasti saanut siitä kipuihini avun,mutta piikin pitää osua oikeaan kohtaan ja viimeeksi lääkäti töppäsi ja apua ei tullut.

Kysyjän kommentti

Kortisoni on hyvä lääke oikein annosteltuna ja oikeaan paikkaan... Minulla onneksi jo niskasärky helpottelee....Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 09:24

TYttäreni sai selän puolelle, kun selässä aina kipua. Sai avun, ei senjälkeen ole vaivannut. Sanoi että joku tulehdus siellä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 09:26

Ei tietääkseni. Taisvat viimeksi armeijassa n.50v sitten antaa viimeksi piikkejä hevoskuurin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 09:51

Kipupiikin olen saanut, mutta en muistaakseni milloinkaan kortisonia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:40

Olen saanut kantapään ja lonkan seudun kipuihin gortisonia, jossa on ollut puudutusainetta
mukana. Niin kauan on auttanut kun puudutusaine on mukana.
Kerran kantapään luupiikkiin sain gortisonia ja se auttoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:49

Olkapäähän laiettu ja vaikka laittaminen sattui niin kyllä siitä apuakin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:52

Ekan ja vikan kortisonipiikin sain- jäätyneeseen olkapäähän-loppujen poluksi paransin itse itseni keppijumppaamalla ja uimalla.Leikkausajan peruin,kun olkapää tuntui kääntyvän hiukan,mutta kortisoni sekoitti mun elimistön täysin ja viikoiksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:56

Pari kertaa on laitettu, auttoi kyllä. Siis se kortisoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:50

Ei ole piikkejä pistelty, mitä sitten sanallisia piikkejä on sadellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:21

On monta kertaa laitettu kultapiikkiä myöden... silloin kun tuota polveani sairastin...

Lisätty: 01.11.2011 - 14:22

Apu tuli kyllä leikkauksen myötä pari kertaa tehtiin, toinen väärä leikkaus ja toinen oikea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:02

Kahteen otteeseen olen saanut kortisonia olkapäähän, ja niillä vaiva tokeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 21:33

Kerran on jalkaan laitettu, auttoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 00:07

Muutama vuosi sitten sain polveeni kolme kortisooni piikkiä.Niinkauan oli hyvä kun puuduttava
aine vaikutti mutta sitten taas alkoi kivut, joten jouduttiin lopulta leikkaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2011 - 07:31

kyllä molempiin lonkkiin jopa kahteenkin kertaan ja toinen auttoi
kyllä ne vieläkin tuntuvat
mut pääsen nyt liikkumaan ainakin ja se on hyvä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 21:32

En ole pysynyt luvuissa mukana. Aikansa on vaikuttanut ja sitten on pitänyt uusia.