Mikropuuro vai hellalla kattilassa keitetty? Vai kenties uunipuuro? Mikä maukkainta?

Syötkö puuroja ollenkaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 14:14

En syö puuroa koskaan, ei kukaan muukaan taloudessamme.
Toki joulun aikaan kerran on tarjolla riisipuuroa yleensä, jouluaaton aamuna.
Kattilassa keittäen tietysti.

Kysyjän kommentti

Meillä puuron syönti minimissä.Pitäisi vissiin opetella, koska varsinkin aamuisin vatsalle oikein terveellistä ruokaa...
Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 09:18

Viikonloppuisin keitän kaurapuuron kattilassa,kun silloin myös mieheni syö puuron kanssani,arkisin teen puuron mikrossa,kun se tulee nopeasti.Olen diabeetikko ja aamuateria on tärkeä,en voi ottaa lääkettäni ellensyö ja puuro on kaikista helpoin syötävä aamutuimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 09:25

Minä keitän aamuisin kaurapuuron ja mustikka herukka sopan.Maukkain on uunipuuro.Riisistä tai ohrasuurimoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 09:50

Huonoin vaihtoehto on mikropuuro. Kattilassa haudutan ja joskus uunissakin. Tänään syömme juuri ohraryynipuuroa mansikkasopan kanssa. Maukkainta on hyvin haudutettu riisi- tai ohraryynipuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:43

Manna puuroa syön harvoin, kerran vuodessa. Kyllä se lautasellinen kaurapuuroa voin kanssa on
paras juttu. Teen sen mikrossa. Keittäen tulee parempaa, mutta kun osaa laiskottaa juuri silloin.
Lääkkeiden takia on kaurapuuro vatsaan aamulla laitettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:50

Hellalla kaurapuurot kiehautan, ohrapuuro kypsyy parhaiten uunissa. Töissä syön pussipuuroa, jonka mikrossa kuumennan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:56

Tosi harvoin,mutta silloin haluaisin riihiruispuuroa haudutettuna oikein kauan tai jossain uuninpankolla muhinutta ohrapuuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:49

Riisipuuro ja kattilassa keitetty on herkkua.

Muiden puurojen kanssa on vähän niin ja näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:31

Uuni puuro tottakai, hauduttaa yön yli nam mikä maku... ruispuuroa meinaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 17:47

Nalle-pikakauraa keittelen aamuisin hellalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:01

Joka aamu hellalla kattilassa keitetty puuro pitää tämän naisen tukevasti tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 00:14

Meillä syödään puuroa lähes joka päivä. Toisinaan tehdään mikrossa ja toisinaan taas kattilassa.
Riisipuuro on kummankin herkkua. Välillä omena-riisipuuro tai raparperi-riisipuuro
veteen keitettynä.Mannapuurokin on hyvää, kuin myös kunnon ruispuuro joka on kunnolla kauan
keitetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 10:39

Itse olen nykyään hurahtanut takkapuuroon..tänään aamustakin otin höyryävän ohrapuuron takasta..nam..kun oli hyvää..kun oli koko yön muhinut..
Mikrossa tuli keitettyä miehelle kaurapuuroa..kun oli kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 21:31

Syön harvoin puuroa. Sitten kun syön, se on mikrokaurapuuroa. Yleensä syön kylmään maitoon sekoitettuja kauraryynejä, hieman sokeria perään ja hyvää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 04:06

Syön puuroa päivittäin, mutta laitan mikrossa koska saan nopeasti tehtyä. Kattilassa tulee parempaa.