Onko sinulla uusi kampaus hankittuna syksyä piristämään?

Tänään varaan ajan kampaajaltani,että laittaa hiukseni kuntoon.

Avainsanat: hiuset naisen kaunistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 08:51

Uusi väri kyllä : ) Malli pysynyt vuosia melko samana , mutta väri vaihtelee.Se tuo mukavaa piristystä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 08:52

Onpa vainkin! Olen nykyään pitkätukka-brunetti. Tai siis hiukseni eivät vielä ole vasta kun olkapäille, mutta kasvattelen niitä maltillisesti, sillä annoin kampaajani lyhentää niitä sellsiksi, että ne näyttäisivät edes jotenkin muodikkailta. Aikaisempi klani on nyt jäänyt ja viihdyn hyvin tässä vähän enemmän naisellisessa tukassani. Sen verran pikäksi se kyllä haluan, että tarvitessa saan sen sidotuksi taakse pois sotkemasta naamaani tuulessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 09:00

Ei ole vielä. Lyhyt tukka niin, kuin ennenkin, mutta jotain piristystä aion hankkia lähiaikoina. Raitoja tai jotain muuta sen tapaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 09:27

Kyllä vihdoinkin. Ihan lyhyet hiukset ei muuta ,Nyt on helpot pestä ja kuivuu uinnin jälkeen pian. EIkä samppootakaan kulu paljoa.Hoitoaineesta puhumattakaan. Ennen meni puolipulloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 09:42

Ensi viikolla on aika kampaajalle ja jotain piristystä vaikkapa raitoja aion ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:46

No jo nyt napsun naiset ovat kaunistumassa. Minäkin menen 11. 11 kampaajalle.
Hiukseni ovat sellaiset sekulit soratien näköiset.
Harmaatakin on. Otan vaaleata kirkastavan värin, sillä minulla on silloin edesmenneen
siskoni pojan häät. Jos nyt menostani mitään tulee, kun ovat illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:57

Sama vanha Rölli-luukki,päivin öin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:58

Kampaus on entisentyylinen mutta leikkaus on aika tuore, kerran kuukaudessa hiuksiani leikataan, pysyvät kuosissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:48

Muutama hius on äkkiä kammattu viisipiikkisellä kammalla.

Ei muuta kuin hiuksia haromaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:21

Minulla pitkät suorat hiukset, en tarvitse kuin tasoitusta latvoihin silloin tällöin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 18:00

Aika kampaajalle varattu, leikkaus ja raidat odottavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 10:47

Ensi viikolla keskiviikona hiusten leikkaus tilattu..en ota raitoja,kun mielenkiinolla seuraan tätä omaa harmaata raidotusta mikä korotuu joka leikkauksea jälkeen..
Kaikki sanoo minulle,että ihmeessä laita väriä päähäsi,kun on niin upea oma hiusten väri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2011 - 21:30

Vuorokauden vanha permis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2011 - 04:05

Ei, sama lookki aina päällä.