Kuka oli ensimmäinen Minillä kuljettajien MM-pisteille ajanut?

Siis jälkeen 1979 WRC-ralleissa.

Lisätty: 01.11.2011 - 07:35

Tässä listassa on Sordolla pisteitä, mutta hän ei ollut ensimmäinen;
www.juwra.com/season_2011_points.html

Avainsanat: ralli se on mun rattoni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2011 - 08:44

Mr Bean ;))

Kysyjän kommentti

Bish, Michael Mini Clubman GT
1983 NZ sai 4 MM-pistettä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 01.11.2011 - 00:54

heitän lonkalta, timo mäkinen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 01:42

Ei vielä kukaan!

MINI on päättynyt viikon spekulaatiot varmistamalla, että Dani Sordo ajaa sen uuden WRC Team 2011 FIA World Rally Championshipissä.

Espanjalainen ja hänen kartanlukija Diego Vallejo tulee joukkueen kanssa Brit Kris Meeke ja hänen irlantilainen kartturi Paul Nagle kun MINI tekee paluuta rallin kanssa Countryman World Rally Car ensi kauden.

"On ollut paljon jännitystä ympäröivä MINI paluun WRC, niin olla osa tätä uutta joukkue on mahtava tilaisuus minulle", sanoi Sordo, 27. "Olen varma, MINI on suuri tulevaisuus urheilu . Odotan innolla työskentelyä Kris Meeke, joka on suorittanut erittäin onnistuneen testin hänen kanssaan Sardiniassa viime marraskuussa. "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 10:53

Timo Mäkinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:44

Vetelen tuon tiedon hatusta.

Suomalaisista Turkulainen Rauno Aaltonen (ennen 1979).

Muuten taisi olla Pauli Toivonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:44

sanotaas tohon ilman googlea Kankkunen se varmaan oli...