Mistäpä pääkaupunkiseudulta saa nopeasti Nissan Primera vm. 2000 vetoakselin?

Viitaten aikaisempaan kysymykseeni vetoakselin katkeamisesta/autoliikkeen vastuusta/vakuutuksesta: Nyt sielt 'pärnäsen' korjaamolla' olivat tilanneet jostain keskisuomest ko. osan, ja tänään sanovatten, ettei ollukkaa sopiva, no huh-huh!
Nyt sit tiedossa toinen paikka heillä ja tilaus kestää noin 6vk (KUUSI VIIKKOA) uskomatonta, voiko tämä olla edes totta?? Johan mä virkkaisin tollasen osan nopeemmin, luulen ma.
Onko teil automiehil/naisil tietoo enemmän kuin tällä korjaamolla (toivon ma), eikö mistään saisi nopeammin osaa, Motonettia ehdotin, sanovatten et ei sielt hyvii osii saa, auttakaa miestä eli naista mäessä, olen toivotonna täällä, kiitti jo etukäteen...

Terv. pelastakaa jonin13 ry, heh... (vaikkei paljo naurata)

Lisätty: 31.10.2008 - 17:30

P.s. tai siis mistä tahansa koko suomest sais tään osan nopeimmin kun tää 6vk?

Lisätty: 31.10.2008 - 17:39

Kiitos lukematon lohduttavasta vastauksestasi, hmm, taidat olla itse ko. autokorjaamolla töissä, heh....

Lisätty: 04.11.2008 - 16:20

Väliaikatietoja (jos tätä nyt enää kukaan tsiikailee/kiinnostaa), kiitokset kumpaisellekin asiallisesti vastanneelle vielä, Kankaanpäästä yritettiin, oli väärän 'kokonen' ei sopinut, samoin Motonetista, ei sopivaa, maahantuojalta: ei löydy, ei saa....Sit vakuutusyhtiöön, lähtevät tutkimaan asiaa.. hmm.. tuleehan taas pitkä prosessi, tai tiedä vielä mut autotonna oleillaan siihen asti, ja pahus ku toi työpaikkakin niin kaukana ja siellä olevasta autohallista makselen viel vuokraa... aaapuuvaaa....

Avainsanat: nissan primera vm 2000 vetoakseli korjaamo jne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2008 - 15:16

www.keltainenporssi.fi/ilmoi...62B941664E

joko lie mennyt tuo osa.........Kankaanpäässä näkyi olevan.

Lisätty: 01.11.2008 - 15:18

www.korjaamot.fi/index.php?p...amp;sivu=4

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.11.2008 - 11:41

Kyllä se Motonet olisi ollut ihan varteenotettava vaihtoehto ja nopeampikin. Nyt se osa näyttäis tulevan japanista asti, tilausajasta päätellen. Sinun olisi pitänyt ottaa ohjat käsiin ja tilata tai hakea ko.osa itse. Kankaanpäästäkin se olisi tullut matkahuollon kautta alle viikossa.
Ensi kerralla pyydä korjaamoa ensin selvittämään mitä osia auto kaipaa ja sitten itse hommaat ko.osat. Näin varmistat, että saat edullisimmat ja nopeimmilla toimitusajoilla olevat osat. Autokorjaamolle kun antaa vapaat kädet toimia, niin näin tässä pääsee monasti käymään ja hintakin on sitten mitä sattuu.