Olisiko kannattanut hiukan enemmän ajatella näitä mainoslauseita?

- Pane Mummia kainaloon (deodoranttimainos)
- Nothing sucks like Electrolux (imuri)
- Mitäs tykkäät, jos tulisin suuhun? (Leijona-pastilli)
- Päätä päiväsi Costa Ricalla (kahvi)
- Älä tapa vaimoasi pyykinpesulla, anna meidän koneemme tehdä se
(pesukonemainos)
- Taitaa tyttö tietää, että seinän takana olis patukkaa tarjolla (Tupla)
- Topi täällä, hei! Sain aamulla nuorta lammasta (K-kauppiaan radiomainos)
- Kahvia poikkeaville (mainos maantien varressa)
- Älä masennu yksin - tule ryhmään! (kansanopisto)
- Yllätä vaimosi, tee se Wuorion matolla (sisustusmainos)
- Herkkupala haarukassa (sillimainos)
- Meillä ei kiskota munista (kauppiaan katumainos)
- Tällä kuukautissuojalla voit mennä vaikka laskuvarjohyppyä harrastamaan
(terveyssidemainos)
- Todennäköisesti viimeiset sulat, jotka sinun tarvitsee ostaa...
(tuulilasinpyyhkijämainos)

Avainsanat: mainoslauseita kerrakseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 21:50

Keltainen Pörssi julkaisee useamman kerran vuodessa firman sisäisen lehden, jonka viimeiselle sivulle on kerätty parhaimpia ja älyttömimpiä toimitukseen lähetettyjä osto-, myynti- ym. ilmoituksia. Seuraavat ilmoitukset ovat tästä lehdestä, ja ne ovat juuri siinä kirjoitusasussaan, jossa ne ovat Pörssiin tulleet.

-Ostan pienois raktorin jossa lumilevy toimii hyträyliikalla

-Mökki Kuusamossa Rukalla. Luonnonkauniilla ilta-aurinkoisella järven rannalla. Kaikin mukavuuksin. Vene, kalastus, rillaus mahd. 50m2 6h. Laituri ja uimaranta hiekotettu.

-Myydään purjehimosonni, pit. 40cm, h. 150mk [Akvaariokirjasta löytyy purjeimumonni, toim.huom.]

-JVC KS RG-3 osittain purettu, varaosiksi, ehjät päätteet, radio toimii muuten, mutta ääni ei kuulu, kasetti toimi ennen purkua. H 150,-.

-Etsin naista joka ymmärtää oikein tehdyn talon päälle, jossa on savitiililattiat tai puupalikoista. Minulla olisi maalattiakanala joka on talvilämmin. Välikatto kokonaisista hirsistä joiden päät tulevat talon seinän läpi ulos näkyviin. Savupiippu talon toiseen päätyyn (katso vanha Tex Willer).

-Sukellus sukellus pirun hyvät vehkeet sukellus sukellus edulliset edulliset huippuhyvät sukellukset. H. 3000,-.

-Keltainen Porssi Pyydän kohteiliaammin seuraavaan kehysilmoitukseen 2:teen, tulisi oikein ilmotukseen. Tululta ostasa Toyota auto, myisin Skodan pois, pitäisi myydä tulisi suatta 2:ta pitää. 2:teen kehäilmoitukseen maksu 40,- kuitti seuraa mukana.

-Vähän käytetyt lumilauta Burton Air, siteet Burton, kengät Crazy Creek. Pakettihinta 2.000,-. PS. Pyydän, että ilmoituksen ympäri piirretään rengas, että erottuisi joukosta.

-Jonain päivänä ostan haulikon.

-FSO Polonezt -87. Hyvä sisältä ja koneesta, tosi törkyinen ulkoa, kolarivaurio toisessa kyljessä, tästä kauhean näköinen (auto) halvalla!

-Fiat Ritmo -88. Ruma, kauhee, ällöttävä, yökötys ja eläkeläisten painajaisuni! Melkein kuin clinttonin siittiö (tahraa maineen + mekon + kädet kyynärpäitä myären), mutta mitään ei myönnä. Kun olisi 8 kg aniittia... niin kyllä tääkin lähtisi ja päänsärky kans... Auta miestä ja tuo paketti nessuja mukana. Itketään yhdessä. Katsastettu, stereot, vetokoukku, 2 x renkaat. H. 3.000,-

-Ostan Salora SV6900 VHS videon kaukosäädöllä tai pelkän kaukosäätimen, koirani mielestä se maistui hyvälle.

-chincilla-uros (?), n. 8 kk myydään piakisesti, koska koira luulee makupalaksi, vaihtokin käy, tarjoa jotain. H.150,-.

-Halutaan ostaa täytetty pikkulintu, lentävä, kiire!

-Nainen! 45-vuotias poikalapsi annetaan hoitoon tai omaksi. Siisti ja kiltti. Ei syö näkkäriä vuoteessa. Passaa tai katso.

-Sänky 140 x 200, 2 v. vanha, vähän rynkytetty

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 21:53

Todella toimivat mainokset, jäävät ainakin mieleen; lisänneekö ostohalukkuutta mene ja tiedä.

Joskus noita hauskoja juttuja syntyy vahingossa, kuten se kun tänään luin pikaisesti teksti-tv:n uutisia Olkivuodosta. Toivon todellakin, ettei nomen ole omen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 23:30

Naapurikaupungin Citymarketin tarjous: Viisi kappaletta eurolla. Norm. yksikköhinta 0.20 centtiä.
Ja kauppa kävi!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2011 - 01:19

aivan loistavia mainoksia, vieläkin vesi valuu silmistä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 06:57

Hauskoja, olipa kiva aloittaa aamu näillä mainoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 07:05

No olipas hauskoja mainoksia...heh, heh heti aamusta naurattaa. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 08:39

Kiitos tuutikki näistä mainos lauseista,ei meinaa kirjoittamisesta tulla mitään,kun hartiat hytkyy ja vesivaluu silmistä eikä edes itketä.Ihanaa,kun olet olemassa ja saat meidät muut nauramaan sydämmepohjata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:10

Kivoja kompia, mutta mitäs siitä. Ihmiset silti hullaantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 13:28

Kiva päivän piristys. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 14:48

Itse oli Tuote Valinnassa töissä kauan kauan sitten...
Tarjoukset piti opetella ulkoa jotta lyö kassaan oikein. Kerran kävi että oli perunajauhotarjous, kas kummaa ei ollutkaan ale vaan ylennys, siinä sitten hyllytytöt repivät hintalaput pois tuotteista ja me senkun vedeltiin perunajauhosta ylihintaa, en muuten itse ostanut..
Jos joku olisi kysynyt mikä tän oikea hinta on, olisin tokaissut että kannattaa huomenna tulla hekemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 06:12

hmm - nuo ovat just ainakin sellasia jotka huomataan.
ihmisestähän riippuu miten ymmärtää jonkin lauseen - ja vasiten mikä on ensimmäisenä mielessä kun lukee jonkun lauseen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 19:15

Hauskoja juttuja!