Täytteletkö usein sanaristikoita, kryptoja ja sudokuja? Ovat kuulemma parasta mahdollista aivojumppaa.

Avainsanat: ristikot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 16:39

Jos ristikko osuu käsiin niin taatusti täyttelen ja matkalle ostan pari mukaan jotta rannalla löhötessä voi täytellä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 14:34

Olen alkanut täyttämään sanaristikoita silloin tällöin ja ehkä enemmänkin nyt, kun olen vapaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 14:36

Sudokuista on vahva kokemus.
Toimii aivan erinomaisesti. Nyt muista koko puhelinnumeron kerralla, kun soitan uuteen numeroon. Suosittelen lämpimästi, jos on vaikeuksia muistaa numeroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 14:49

Perjantai on mukava, koska silloin Hesarissa on ristikko. Se on lisäksi riittävän vaativa. Sudokutkin menettelevät, kun pitää tappaa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 14:54

sanaristikoita ja kryptoja teen,mutta aina niitäkään ei viitsi tehdä.Ensikuun alusta alkaa minulle tulemaan Apu ristikot 7 numeroa,saanne ne lahja lehtenä.Siinä on hommia pitkäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 15:06

Sanaristikot ja kryptot ovat suosikkejani, sudokuihin en ole juuri syventynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 15:19

no tota noin kyll kryptoja tulee tehtyä.apu.fi :ssä on hyvät kryptot. suosittelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:07

Sanaristikoita ja kryptoja täyttelen ahkerasti. Sudoku on nystyröilleni liikaa, mutta japanilainen kuvaristikko on tosi mielenkiintoinen. Totta on, että lukemisen, käsitöiden ja liikunnan ohella sanaristikot pitävät aivot notkeina. Tästä elävänä esimerkkinä on isoäitini, joka täyttää joulukuussa 90 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:36

Sana-ja tavuristikoita ratkon, mutta nyt kun netti tuli taloon se vie myös aikansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 23:17

On noita tullut täyteltyä. Joskus oli ihan himona niiden ratkominen ja lähettäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2011 - 01:31

tein ennen paljon sanaristikoita kun olin töissä paikassa jossa niitä painettiin paaaaljon, nykyisin en ole niitä täytellyt, enkä muutakaan pähkäilyhommaa harrastanut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 08:09

En harrasta, on muunlaista aivojumppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:54

Sanaristikoita menee useampi päivittäin. Sudokuja joskus välipalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 00:22

Sanaristikkoja ja kryptoja on mukava täytellä.Saavat aivot toimintaa.
Sudokuja en tee. Nytkin olen jo haalinut ristikkoja matkalaukkuun mukaan.
Lentokoneessa on myös mukava niitä täytellä, menee matkakin sukkelaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2011 - 19:10

Kryptoja joskus.