Ihan vaan varmistan, että ovathan kaikki napsut nyt varmasti veivanneet kellonsa talviaikaan?

Ja ettei käy niinkuin meidän perheessä, että yhtä kelloa oli veivattu tunnilla eteenpäin ja muita taaksepäin.

Avainsanat: kellot talviaikaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 15:50

Tuon biologisen kelloni ru(n)kkaus vie oman aikansa, normaaliaikaan.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti jo nyt biologinen kellosi tikittää tätä talviaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 14:33

Minäpä unohdin, Adamin aikuinen herätyskellona toimiva kännykkäni ei vaihda itse aikaa.
Pikkuisen potutti herätä tuntia liian aikaisin. Kelloja on nykyään melkein joka vehkeessä ja siinä onkin naputtelemista, että miten ne kaikki siirretään.
Muistin siirtää kellon jopa pölynimurista, mutta en siitä tärkeimmästä. =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 14:37

Kyllä talviajassa jo elellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 15:04

Omat kellot ovat jo talviajassa, työkaveri eli vielä puolilta päivin kesäaikaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 15:07

Heti sunnuntaiaamuna laitoin digiboksin kellon, kännykän kellon ja rannekellojeni ajat ajantasalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:17

Kyllä,täällä elettään täyttä talviaikaa ilman lunta.Sunnutai aamuna oli kellosavotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:36

Tottakai eilen aamulla tuo tehtiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 16:51

Tik,tak kellomestari tuli taloon eilen aamulla ja patisteli kellot käymään talviaikkaa.
Pistin vähän hanttiin kun menee pariviikkoa että unet ja kaikki tottuu siihen haipakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 20:05

Olen vyöhykkeellä, jossa ei siirrelty nyt mitään. En tiedä, siirrelläänkö vielä vai oli jo siirrelty ennen tänne tuloani, mutta joka tapauksessa olen nyt samassa aikavyöhykkeessä Suomen kanssa. Helpottaa sitten tulemista ja menemistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 20:26

Olin Pihlajaveden rannalla aamua viettämässä ja kahvia keittämässä, kun piti kello siirtää.Sitten lähdettiin muikkuverkon nostoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 23:16

On tuota jo tullut niin monta vuotta harjoiteltua, että tuon osaa jo. Kaikki kellot, niin sisältä kuin ulkoakin tuli siirrettyä kuluvaan aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 00:33

Tässä just kiivetään seinillä ja veivataan kelloja,ettei aamulla ole ylläriä...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.11.2011 - 01:33

on on, minä ainakin olen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 03:45

Kotona sisällä siirsin klokut oikeaan, mutta päivällä istuin autoon, ja pidin hemmetin moista kiirettä kellon takia. Tajusin vasta myöhemmin että en ole siirtänyt auton kelloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:52

Ruotsalaiset vielä kelloja kädessään kääntelevät, kun eivät ymmärrä viisareita liikuttaa.

Sama tarina on myös Tampereella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 21:22

Kllä muistin kääntää kelloni talviaikaan ja itsesi varustin talvivaatetukseen samalla...