Joku pyysi ennusteita ensilumesta joitakin aikoja sitten kyssärissään. Miten ennustuksesi kävi?

Muistaakseni itse vastasin, että tänne sataa ensilumen 28. lokakuuta..se päivä oli ja meni, mutta edelleenkin on lämmintä ja märkää.

Avainsanat: ensi lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2011 - 03:45

Pieleen on mullakin veikkaus mennyt, ehkä tuleekin lauha talvi.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille. Useimmat meistä veikkasivat pieleen sillä lunta ei ole näkynyt vieläkään. Jospa jouluksi saisimme hieman valkeaa maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 08:48

Lappeenrannassa on myös lämmintä ja märkää,muuten oikein mukava ja hapekas ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 08:52

Oletko USAn itärannikolla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 09:36

Turku lumeton edelleen.. mutta katsellaan ja ootellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 10:14

Veikkasin, että jouluksi vähän hipsii lunta maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 10:25

Veikkasin että ensilumi sataa 20-23 tätä kuuta . Kävi ihan yksiin olikohan se 19 p.kun siellä liperi tuupovaara savonlinna ,punkaharju ym. Tuli oikein kunnolla aamusella lunta. Ei kuulemma kesärenkailla tahtonut päästä etiä päin.Täälä tuli rakeita hämeesä oli kylmää. Mutta se siitä, nyt on lämmintä, eilen olin Saimaassa uimassa.7+vesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 10:41

Ei tiedä. Radio rikki!

Sääennusteet
Vanha intiaanipäällikkö oli kuuluisa tulevan sään ennustaja. Ihmisryhmä meni päällikön luokse ja kysyi häneltä:
"Minkälainen sää on huomenna?"
Päällikkö vastasi, "Paljon sade. Hyvin märkä."
Seuraavana päivänä satoi ja oli hyvin märkää. Hieman suurempi määrä ihmisiä meni päällikön luokse kysymään, "Minkälainen sää on huomenna?"
"Paljon lunta. Hyvin kylmä."
Totta tosiaan, satoi lunta ja oli hyvin kylmä. Seuraavana päivänä ihmiset olivat niin vakuuttuneita, että he kysyivät häneltä toisenkin kerran.
"Päällikkö," he kysyivät, "minkälainen sää on huomenna?"
Päällikkö vastasi, "Ei tiedä. Radio rikki."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 11:56

Meni ennusteeni pahasti metsään, arvelin lumen tulevan jo 17.10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:38

Empä muista mitä sinne laitioin ,jotain loka-marraskuun vaihdetta.
Mutta eilen satoi kymmenen hiutaletta lunta kun ilma oli niin kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:59

Ei ole vielä päivämäärä umpeutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 08:19

Veikkasin jotain aika myöhäistä päivää ja se on pitänyt kutinsa. 10 astetta plussaa aamulla varhain, lumesta ja kylmästä ei tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 12:01

Pieleen meni minullakin.