Lukeeko tiedän isukki kans loskalehtiä?

Naapurin ärrävikainen Pikku-Pekka kuuli, kun äiti sanoi iskukille: Taasko sinä luet niitä roskalehtiä ( Jallu ) ? Parin päivän päästä Pikku-Pekan äiskä kuuli kun joku tirskui sohvan takana: Mitä sinä Pekka teet? No, luen näitä iskän loskalehtiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 06:27

Ei ole loskalehtiä meillä, mutta lehtiä on kohta loskan seassa, kun ei kukaan viitsi haravoida. Haravointi onkin ihan turhaa, luonto hoitaa omansa, ja keväällä voi sitten vihonviimeiset silputa ruohonleikkurilla nurmikon sekaan. Siistii?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2011 - 02:57

Pikku Pekka taitaa ennemminkin kaivella iskän läppärin kehnosti poistettua sivuhistoriaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 06:17

Isukki on ollut maanpovessa jo yli 10 vuotta, joten en tiedä mitkä madonluvut lie menossa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 08:27

meidän isä luki vain sanomalehtiä, ei mitään loskalehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 09:37

Ei ole loskalehtiä meillä ja tuskin tuleekaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 11:53

Ei löydy meiltä loskalehtiä, ei tosin löydy isukkiakaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:43

Loskaisiahan nuo lehdet ulkona ovat nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 20:38

Ei lueta loska lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:57

Isukista en tiedä. Ex-ukko sai ihan hirvittävät raivarit kun löysin lehtivarastonsa ja poltin ne saunan uunissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:59

Mitä eloa on hiilellä ja lotalla?

Molemmat alkaa ällällä paitsi hiili.

Kohta alkaa kulakelit.