Iltojen (ja aamujen) pimetessä - olethan muistanut heijastimen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 20:59

Hyvin huomaa tai siis ei huomaa, ne ihmiset tien reunassa, jotka eivät omista ajokorttia.Heillä ei nimittäin ole myöskään heijastinta.Eikä ilmeisestikään käsitystä siitä, kuinka PIMEÄSSÄ ja vaarallisesti he ulkoilevat...Ratin takaa ihmisen huomaa vasta kohdalla.Joskus ikäväksi liian myöhään...Heijastin olisi halpa henkivakuutus!

Itse ajan paljon autoa.Ja kun pimeässä ulkoilen, on takissa itsessään heijastinnauha ,sekä vielä varoiksi heijastin lisänä.Koiralla tähän aikaan vuodesta heijastava panta sekä hihna.Ilman niitä en ulkoilemaan lähtisikään.Itsesuojeluvaistoa senverran jäljellä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2011 - 20:48

Kyllä heijastimet on esille kaivettu, kaupunkioloissakin niitä tulee käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 20:49

Koiralla heijastin hihna se riittää meille molemmille.. ja harvemmin pimeällä tulee teiden varsilla liikuttua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 21:20

Kyllä on tullut totuttu tapa,että heijastimia käytän..Todella vaarallsta liikkua näkymättömänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.10.2011 - 22:04

täällä meilläpäin käytetään kovasti heijastinliivejä, erittäin hyvin näkyvät autoilijalle, hommasin meillekin niitä muutamia kaappiin ja varsinkin pimeällä tuo koirien ulkoilutus on paljon turvallisempaa, kun ei ole vielä luntakaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2011 - 23:01

Kyllä heijastin on laitettu heilumaan ! kävellen matkassa ollessa laitan useamman heijastimen ja
pyöräillessä on taskujen kohdalla ja pyörässä valo.
Heijastin on ehdoton !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 08:31

Kyllä heijastin on jo heilumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2011 - 12:54

Heijastimet ovat paikallaan olleet jo jonkun aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.10.2011 - 22:46

Heijastimissa löytyy - vaatteissa on heijastimet itsessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 11:46

Riittävästi on heijastimia käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2011 - 21:11

Kyllä käytän pimeällä monta heijastinta on heilumassa takissani ja repussani....pitäisi näkyä pimeällä liikkuessani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2011 - 03:30

Voi, hyvä kun muistutit.